krijg je bij ghost recon alleen combat points als je campaign speelt of is er ook een andere manier om ze te verdienen
Sorry, maar ik begrijp je niet. In campaign mode krijg je voor elke keer als een character mee doet aan een missie een punt. Je hebt in totaal 15 levels!
ja dat begrijp ik maar als je de 15 levels hebt gedaan hebben je mannetjes niet alles points kun je de missies dan nog een keer doen zodat je meer points krijgt
En die beste zijn zo'n beetje dood bij mij!! Maar ff on-topic: Nee het kan niet, je kunt niet zo'n level herhalen. Als dat toch een kon!
Nee idd, je kan het niet nog eens spelen. Anders zou het denk ik te makkelijk zijn. Even het eerste level 100 keer spelen, en dan zijn je mannekes allemaal goden en speel je het zo uit!
nee ja kan ze niet uit maxxen je moet keuzes maken zorg dat je bij Buzz Gordon 6 leadership points geeft deze zijn erg belangrijk geef maar een mannetje 6 leader ship de rest dan geen leader meer geven
ja da's niet echt handig Ik vind het trouwens klote hoe je de game moet saven. Ik vind gewoon als je alle 15 campaign levels gehaald hebt, je ze apart gewoon kan aanklikken en kan overspelen. Maarja, wie ben ik
maar dat kan toch ook in quick mission!!! maar daar krijg je geen punten voor LOL je kan ook tijdens een missie saven vaak help dat beter zie een missie als een op één volgende sectoren bij ekle behaalde taak save je je shit ok. help ook bij mij LOL...
Dit is wel een flinke schop, maar ik heb een vraag over de combat points bij leadership. Wat doen die precies? In het boekje staat dat je voor iedere 3 combatpoinst alle soldaten overal 1 extra punt krijgen. Geld dit dan voor ieder punt wat je toevoegd, of wordt er gekeken wie de meeste leadershippoints heeft en dan gedeeld door 3 is het aantal punten wat iedereen erbij krijgt? En je kunt maar 8 punten toevoegen? Dus hebben die laatste 2 geen zin omdat je niet nog een 3 tal toe kunt voegen?
1. er wordt gekeken naar wie het meeste leadership points heeft en dat getal wordt dan door 3 gedeeld 2. als 1 soldaat 8 leadership points heeft krijgt hij er toch nog enkele bij door zijn eigen leadership points denk ik
Maar als het door 3 gedeeld zou worden heb je dus 8/3= 2.67 Voor de 1e 3 points krijg je extra punten erbij. voor de 2e 3 ook. Maar dan heb je er 2 over? Tellen die ook voor extra punten Of is het gewoon zonde om die daar neer te duwen?
Nog een vraagje. Maakt het wat uit of je degene met leaderpoints bij je hebt of niet voor de punten die verdeeld worden?