Er is idd niks gemeld over een kleinere versie van de xbox (1.5 zoals deze zou moeten gaan heten) Ik denk dat deze nog niet af was en daardoor dze nog geen verdere details konde geven.
Ik denk eigenlijk dat er geen kleinere versie komt, als het wel het geval zou zijn geweest zouden ze wel iets hebben gezegt op de E3
Ja onze mega super beurs is spijtig genoeg gedaan en ik denk ook dat er geen info is gegeven over Xbox 1.5 (mss houd mirik wel iets achter zijn rug )
Als mensen nou nog niet door de grootte van het apparaat kunnen heenkijken om de kwaliteit van de Xbox te zien zijn ze het niet waard, althans, dat is mijn mening. Om nou te zeggen dan de Gamecube en de PS2 pareltjes zijn naast je Hifi Installatie, nee. Had overigens wel leuk geweest voor de mensen die nog geen Xbox bezaten. Maar echt belangrijk, nee, zo geven ze alleen maar toe aan de kritiek en naaien ze de kopers van een 'verouderde' versie, zoals men het ongetwijfeld op de markt zal ontvangen.
hmmm...kleiner is juist lelijker in mijn situatie...deze box past nl precies in z'n kastje....zou em zeker niet kleiner willen....bovendien betekend kleiner warmer...(ja ja beeldbuiskindertjes, tis echt zo...)
Ach ik zou wel een toploading model willen zien. Groote allah dreamcast ofzo. Kan de verkopen in het land van de reizende zon ook stimuleren .
Ach laat die lijers die zo dom zeiken van: 'de XBOX is te groot/lomp!' Want als ze een video-/dvdspeler (of allebei) kopen hoor je ze niet klagen! En die dingen zijn (in de meeste gevallen) net zo groot...