Can’t update your console!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gio83, 15 apr 2011.

1. Gio83

Gio83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste allen,

Ik heb laatst geprobeerd om mijn Xbox 360 dashboard software te updaten via USB. Helaas ging er wat mis en krijg ik sinds kort wanneer ik mijn console aanzet het volgende bericht.

“can’t update your console. Please visit www.xbox.com/support.
    Status code: 23EF-3355-B600-0402-C005-3002”

Enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik heb de volgende tips geprobeerd: Het indrukken van de connector knop tijdens het opstarten, het verwijderen van voorgaande updates, het proberen te continueren van de update… maar het mag allemaal niet baten.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt

Groeten,

Gio

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    via ethernet al geprobeerd?

3. Gio83

Gio83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey Fardo

Bedankt voor je commentje, ook al geprobeerd helaas, maar mochten niet baten.

Btw... kom dashboard btw ook niet meer op

Laatst bewerkt: 15 apr 2011
  4. Puristick

Puristick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Clear Any Failed system updates that cause the console to error.

1. With the console off, press and hold the sync up button (the small white one)
    2. While holding the sync button press the power button to turn on the console
    3. Continue to hold the sync button until the Console has booted up completely.
    4. During the boot process the console should clear any failed updates, allowing you to use it normally.

5. Gio83

Gio83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie, ik heb deze methode voorheen ook proberen toe te passen met hoop van zege. Maar helaas wilde dit ook niet lukken..

6. rickymadness

rickymadness Guest

ik weet niet welke update jij probeert te doen maar ik zeg verwijder je USB stick en verwijder een installed game \o/

helpt dit niet raad ik je aan om alle gegevens van je xbox 360 overtezetten op je USB natuurlijk wel de installed games verwijderen en verder zet je alles op je USB stick dan FORMAT jij je xbox 360 en zet alle gegevens weer terug en dan nog een keer proberen

-----
    de fout ligt in het gebruiken van je usb denk maar heel goed na :F:

Deel Deze Pagina