Hallo
Dit is denk ik de 3e officiele competitie voor mensen van het xbw forum.De vorige twee waren voor Moto Gp en unreal,maar deze is voor nba 2K3.
Ondanks dat er niet veel nederlanders zijn die dit spel spelen,is het natuurlijk toch wel leuk om een klein beetje een competitie gevoel tehebben.
Daarom is die unreal site ff snel verbouwd tot een nba 2k3 ladder,en is hij gereed om tebeginnen.
Klik hier om naar de nba 2K3 laddersite tegaan
In tegenstelling tot alle andere competitie's heb ik hier een aantal richtlijnen bedacht waarmee gespeeld gaat worden.
Niks ernstigs ofzo want de fun is natuurlijk het belangrijkste voor de meeste die deze game spelen.
Regels:
----------------
-Je moet lid zijn van xbw om tekunnen deelnemen,of bevriend zijn met een huidige deelnemer.
-Je moet tegen je verlies kunnen.
-Je moet 1 vaste club hebben om meetespelen.
-Je moet< de nederlandse taal spreken.
-Elk team mag maar door 1 persoon geregistreerd worden.
Hoe tebeginnen?
---------------------------
-Voeg een aantal deelnemers toe aan je friendslist.
-Zodra je iemand online ziet daag hem uit en vraag hem of hij een potje nba ladder wilt spelen.
-Ook deze topic kan gebruikt worden om iemand uit tedagen.
-Zorg dat de instellingen goed staan bij het beginnen van een game.
-Na afloop moet minimaal 1 van de 2 gamers het gespeelde spelletje reporten.
-Naar aanleiding daarvan zul je stijgen of dalen in het klassement.
Gewenste instellingen tijdens een game:
--------------------------------------------------------
-Standaard moet de camera op altijd "side".
(Onderling kan eventueel anders worden afgesproken)
-Je speelt altijd met jouw geregistreerde team
-Je speelt altijd 5 minuten per deel,dus 20 minuten in totaal.
-Je speelt altijd een normale scremish game
-Verder mag je alles aan je eigen team veranderen zoals je wilt.
Puntentelling
-------------------------
-3 punten voor een winst.Wins+3
-1 punt voor een verlies met minder dan 6 punten achterstand.Wins+1
-0 punten voor een verlies met meer dan 6 punten achterstand.(Losses)
Een game reporten
-------------------------------
Als dit niet gedaan word kan het klassement ook niet aangepast worden.
Laat dus 1 van de 2 gamers na de gespeelde game even de moeite nemen om het lijstje intevullen.
je kan je game hier reporten.
Veel gestelde vragen
-------------------------------
-Ik speel het liefst met de Lakers alleen is die al bezet.
Je zult een andere club moeten kiezen.
Iedere speler heeft namelijk 1 vaste club waar deze competitie games mee gespeeld worden.
-Ik denk dat er een foutje gemaakt is in het klassement.
Een foutje maken is menselijk dus laat het me even weten op
info@vaaag.nl
Ik verander het dan zo snel mogelijk voor je.<br><br>
-Waarom duurt het zolang voordat de scores zijn bijgewerkt?
Het kan zijn dat ik nachtdienst heb en dat ik dus heel even geen tijd heb.
Maak je geen zorgen,zodra ik tijd heb werk ik het netjes bij.
-Mijn tegenstander heeft onze game verkeerd gereport!
Ok,dit is niet leuk.
Stuur jouw versie van de gespeelde game ook in en schrijf ff in het commentaar vakje jouw verhaal.
Ik weet zeker dat we er wel uit komen.
-Ik ben er later bijgekomen,is het puntverschil niet tegroot?
Als de meeste deelnemers al een aantal punten hebben,en er komt een nieuw persoontje bij,dan heeftdeze waarschijnlijk een lekkere achterstand.
We gaan hem/haar dan een aantal punten toewijzen om toch nog een kans temaken,en dus niet de scores resetten.
We kijken dan naar het team met de minste punten,en trekken daar 6 punten vanaf.
Het getal dat je dan krijgt word toegewezen aan de nieuwe persoon.
Uiteraard word dit bij zijn team vermeld om een dicussie uit de weg teruimen.
Overige shit
----------------------
Tja ik denk dat het allemaal wel duidelijk is toch?
Alle info staat nog eens netjes in deze simpele site.
Gebruik deze topic voor vragen over deze ladder,het uitnodigen van mensen,het laten zien van info aan eventuele nieuwe deelnemers etc etc.
Iedereen heel veel succes en tot laterzzzzzzzzzzz
Angelo
Ps mods:Laat deze topic open ok?
Het is gewoon weer een andere competitie net als die voor moto gp en unreal.Thx alvast
Laatst bewerkt: 7 jun 2003