1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    De MBP heeft ook een SSD....
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Om even terug te komen op mijn bericht op de vorige pagina. Het probleem is nog niet opgelost, gister avond had ik 't weer toen ik de MacBook afsloot.

    Nu las ik op de Apple forums het volgende;
    Vanmiddag maar eens proberen dan..
     
  3. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    MBP heeft dus dezelfde SSD. Enige overweging is dus:

    Grotere resolutie: MacBook Air
    Ultra portable MacBook Air
    Verlicht toetsenbord: MacBook Pro
    Snellere processor: MacBook Pro
    Meer- en snellere uitgangen: MacBook Pro

    En sja.. Om voorlopig weer even klaar te zijn is die MBP natuurlijk wel erg interessant. Het gewicht valt opzich ook wel nog wel mee met 2kg tegenover de 1,3kg van de Air.
     
  4. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    En de gpu ;)
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb nog even wat Speed Tests bekeken op YouTube, en dan heb ik nu dus toch besloten voor de MBP te gaan. Die processor zorgt ervoor dat ie met de SSD samen een stuk beter kan presteren. Voor die lagere resolutie kan ik altijd nog een externe TFT aansluiten.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De MBP is idd wat meer futureproof.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Weet iemand van jullie of je ook een NET SEND vanaf een Mac naar Windows machines kunt sturen? Ik las iets van echo "Hier bericht" -M WINMACHINE. Mijn huisgenoten moeten namelijk ff wat minder downloaden als ik de verbinding nodig heb voor mijn studie of XBW!
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En dat kun je ze niet mondeling meedelen?

    Ik had het tijdens mn studie zo geregeld (en geconfigureerd) dat downloaden via torrents e.d niet mogelijk was tussen 18:00 en 00:00

    Dat zou je ook gewoon met ze af kunnen spreken
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    We delen het internet met 2 huizen en van het andere huis heb ik alleen 1 telefoon nummer (die natuurlijk niet reageerd). Het zijn inderdaad torrents die onze verbinding de nek omdraaien. Stel je dat in de router in?
     
  11. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je toegang hebt tot de router kan je volgens mij een bepaalde poort afsluiten. Daardoor kunnen ze dus ook geen torrents gebruiken.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is vragen om nog meer problemen ;)
     
  13. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het mondeling niet kan dan moet het zo lijkt mij? Een beetje denken aan je huisgenoten kan geen kwaad. Als je dan 20GB loopt te downloaden en je huisgenoot is bezig met ze huiswerk maar komt het net maar niet op, then what.
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb mijn iMac op mijn TV aangesloten, zover niets bijzonders.

    Als ik een film kijk via bijvoorbeeld VLC dan sleep ik het beeld naar mijn TV scherm en maak hem schermvullend, vervolgens gaat mijn iMac scherm op zwart. Prima.
    Als ik een film ga kijken via de DVD-speler functie op mijn iMac en doe precies hetzelfde als wat ik zonet omschreven heb blijft het scherm van iMac gewoon op de desktop staan.
    Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn iMac scherm ook op zwart gaat tijdens het gebruik van de DVD-speler functie? :)
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je kan bij Expose een hoek instellen waarmee je de schermbeveiliging aan zet
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier iemand die ervaring heeft met de iPod Classic? (en dan vooral de 160 GB versie) Op internet las ik namelijk dat dat model (regelmatig) last had van haperen en vastlopen. Ik ben dringend op zoek naar een MP3-speler met veel geheugencapaciteit, maar als het apparaat inderdaad veel hapert en/of regelmatig vastloopt dan zie ik de prijs niet zo zitten.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de 80 gb en die is nog nooit vastgelopen bij mij. Heb hem inmiddels al 3 jaar en gebruik hem erg vaak.
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt voor de snelle respons. Ik denk dat ik het maar ga kopen, aangezien er eigenlijk geen alternatief is en mijn muziekcollectie te groot is voor 16 GB. Nu nog kijken waar ik het het beste kan kopen, aangezien het nogal slecht leverbaar lijkt te zijn...
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina