Tao Feng

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 19 apr 2003.

1. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    De quest is behoorlijk tricky idd.

Hebben jullie een favoriet caracter?
    Mij mag graag met Jade dragon :9 spelen!

2. martin vdv

martin vdv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is wel een top spel ik heb hem al_O_ _O_
    maar dit is wel wat beter als mortal combat
    *)

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel graag met Fiery phoenix hij ruled :)

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dol spel, heb hem nu eindelijk. Vind het eigenlijk zielig voor ms dat hij onterecht te vaak afgekraakt wordt dit is namelijk een vette top game als je er wat tijd in steekt. Vind alleen wel dat men nog meer moves hoort te hebben en dat sommige popkes echt te suf zijn. Ik geef het een 8.5 maar ik en mijn broer houden dan ook van partijtje knokken.

5. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef hem 8.7 :) i love fightign games en ik ben hier langer mee bezig dan doa3 en mortal kombat en die moves zijn er nog aardig veel maar het is kut omze allemaal de kunnen omdat ze steeds maar iets van elkaar verschillen en dat sommige poppetjes erg duf zijn ben ik het mee eens maar dat is ook weer leuk las je tegen ze moet in de quest mode en dat je ze geonderschat hebt :)...........

ik vraag me nog steeds af wie dat extra poppetje is want het gaat nog wel tijd duren voordat ik heel quest mode uitgespeeld hebt... en zo hoort het ook..

lekker fighting game zeg ik dan.

6. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef hem een 8.

De camera is soms erg irri. BEn je aan het blokken, draait de camera en dus loop je op je vijand in. Das niet fijn.

Maar verder een erg lekker game.

7. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik weet nu wel wanneer dat ongeveer gebeurt dus daar heb je in korste keren bijna geen last meer.

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem even bij Crosis gespeeld, maar die camera die ging draaien...een b'tje gamer merkt dat, wat je zegt je voelt em aankomen, en met die analoge stick vang je 't zo op...maarja....dat is mijn mening :cool:

9. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah ooke eerste paar keer had ik er ook last van maar merk er nu bijna niks aan maar zoon camara change is zomz ook weer handing als je tegen iemand anders bent en dat voor afleiding kan gebruiken voor een mega combo :p

10. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar ik heb de game nog niet echt heel veel gespeeld.
    Je moet er wel een beetje inkomen.
    Maar de actie blijft vet, alleen jammer dat er geen ouderwetse fatalitys en dergelijke bij zitten, zou wel weer eens leuk wezen.

Schranseman denkt met weemoed terug aan Mortal kombat 3 op de sega master system:eek:

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MK3???? heb je 1 en 2 gemist dan, want als je 3 mist moet ik je ff troosten hoor (Sorry, maar die vond ik echt bagger :))

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik vind dit echt wel beter als mkda ben er langer mee bezig en grafics zien er ook stukken beter uit !

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MK: DA is 4 alweer MoJoo ;) Maar Tao Feng vind ik fijner spelen om zo ff op te pakken (ook voor middelang is die heel leuk) Als je je echt helemaal in een fighter wil verdiepen dan is MK: DA wel wat hoor...heb een heel boekwerk met moves (thx Crosis _O_)

14. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    MK3 bagger?
    scorpion gooit zijn haak (aan een touwtje, hé) boem, dwars door de maag van sub zero.

Hier komen homo met je eigen platformgame. Een flink uppercut is wat je verdient. en ja hoor het bloed spat van je scherm.

Haaaaa.

1 en 2 waren natuurlijk ook de boss. Weet nog dat kees ze in PU standaard een 10 gaf, net als die fight games van neo geo.

mmm beetje off topic dit

15. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat mortal kombat DA deel 5 was...en mortal kmombat 3 alleen verkrijgbaar was voor snes en megadrive..but who's counting right?O-) :p

16. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    mijn fout

het was MK2, sorryO-)

17. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    haahha maar ik denk dat je bij tao feng meer kan verdiepen in een popetje hoor :D?

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mortal Kombat II is goud! Mooie tijden gehad met die game.

Tao Feng is het gewoon net niet. Als ie over half jaar in de budget bak ligt misschien...maar ik wacht liever nog even op Soul Calibur deel II.

19. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah en koop ze allebij just like me :)

Tao Feng = Meer sirieuser ben je ook langer mee bezeg..

Soul Calibur 2 = Pure Aktie en Arcade en dat is zeker ook verwrissend :)

Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  20. masterape

masterape Guest

Haha hopuh da ik hem ergens kan ruilen met iemand, lijkt me een coole game helemaal aan jullie reacties te zien.

Deel Deze Pagina