1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het ligt ook niet aan mij.. andere games heb ik 0,0 lag. En heb al vanalles gedaan omdat ik dacht dat het aan mij lag.. heb zelfs een speciale gaming router van 200 euro ofzo. snap er geen moer van

    ik stop er maar ff mee voor paar weekjes en dan kijk ik wel weer hoe het is.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ligt waarschijnlijk aan de servers , ik heb er ook een hele tijd last van.
    Vroeger had ik het alleen blij Clubs en nu heb ik ook bij Ranked Matches maar in tegenstelling tot Benny kan ik mijn potjes online nog wel winnen alleen niet meer zo overtuigend.
     
  3. Successively

    Successively Guest

    Speel heel weinig ranked, zo'n 3000 punten maar ik ben een van de betere nederlanders.
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Waar was jij gisteren ? :eek:
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand zin om ranked een paar potjes te doen?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel punten heb je Ralluff?
     
  7. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    en Higuaín in spits voor adébayor ;)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Higuain is iets sneller en een betere afmaker, maar Adebayor is veel sterker en een betere kopper. Met Ronaldo en Di Maria heb je aan de zijkanten al genoeg snelheid en ook goede voorzetters, dan heb je alleen nog een goede kopper nodig. ;)
     
  9. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal zet ik adebayor en di maria er rond de 70e min erin voor Higuaín en kaka
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Op het moment zijn zowel Di Maria (86 oid.) als Kaka' (90) in vorm, en hebben zij voor mij dus de voorkeur boven Özil (geniale speler in het echt) en Higuain.

    Als de tegenstander Chelsea pakt, pak ik Real Madrid (of Internazionale) in deze opstelling:

    --------------------------Adebayor------------------------
    -------Ronaldo------------Kaka'------------Di Maria-----
    ---------------------Alonso------Diarra--------------------
    ----Marcelo-------Pepe----------Albiol---------Ramos----
    ---------------------------Casillas---------------------------

    Rond de 60e/70e minuut breng ik Özil in, en soms Higuain als ik meer snelheid nodig heb als diepste spits.
     
  11. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal begin ik met deze opstelling:

    --------------------------Higuaín------------------------
    -------Ronaldo------------ozil------------Kaka'-----
    ---------------------Alonso------Diarra--------------------
    ----Marcelo-------Pepe----------Ramos---------albiol----
    ---------------------------Casillas---------------------------

    ik speel liever met barcalona maar ik vind het op een of andere manier geen fijn team terwijl ze in het echt iedereen kapot spelen.
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel ook altijd de standaard opstelling van Real maar als het echt niet lukt en ik ben aan het verliezen schakel ik naar 4-1-2-1-2. Die opstelling maakt het gewoon echt te makkelijk als je Ronaldo en Adebayor in de spits zet met Kaka daarachter. Lelijk maarja.
     
  13. Successively

    Successively Guest

    Niemand wou met me mee en ik ga niet alleen naar een toernooi. :mad:

    Over dat Adebayor gebeuren, ik vind dat je hem altijd erin moet zetten/houden. Het is een soort Drogba voor Real.
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hahah ja dat snap ik wel.
    Jammer had graag tegen je willen spelen.
     
  15. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel liever met snelheid ;)
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je goed kan dribbelen en houdt van snel positiespel is Barcelona echt het lekkerste team van het spel, niet normaal _O_.
     
  17. worsermichael

    worsermichael Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wat iedereen natuurlijk fijn vind.
    Ik speel altijd met van allerlei verschillende teams, onder andere, Feyenoord, Ajax, Twente, Arsenal, Chelsea, Aston Villa, en juist weer niet met Real en Barca.
    Om de een of andere reden vind ik het leuker met bijvoorbeeld Aston Villa te winnen van Real Madrid dan met Real winnen van Aston Villa.
    Moet natuurlijk niet te makkelijk worden.

    Online stats zijn van mij nu volgens mij 52 gewonnen, 0 gelijk en iets van 4 verloren.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik speel natuurlijk ook het liefst met 3 tot 4.5 sterren teams, ik had er ook bij gezet: 'Als de tegenstander Chelsea pakt, pak ik Real Madrid (of Internazionale)'. Want als je op dit niveau (rond de 6000 punten) met mindere teams tegen Chelsea of Real Madrid gaat, wordt je gewoon de eerste helft weggespeeld en de tweede helft kan je de bal niet afpakken omdat ze hem achterin rond gaan spelen. Heb je de bal eindelijk afgepakt, wordt je weggebeukt door John-Overpowered-Terry of de (op het moment; Live Season) overpowerede Pepe.

    Het liefst speel ik met PSV, FC Twente, Udinese, Arsenal, Liverpool (_O_), Valencia, Borussia Dortmund, etc.
     
  19. Successively

    Successively Guest

    Soms gewoon for the heck of it speel ik met lage clubs tegen Chelsea enzo, dan neem ik het liefst: Udinese, FC Twente en Stoke City.

    Stoke City is echt een aanrader als je goed kan voorzetten, Jones en Carew, allebei kopsterke mensen.
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina