1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet of het beter is. Proberen kan altijd toch :)
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ja, alwel veel revieuws gelezen van WoW spelers die zijn gestopt sinds de beta van Rift uit kwam... weet niet wat ik ervan moet vinden. Weet wel dat WoW opzich achteruit aan het gaan is.... vooral de dungeon Ques zijn klote. Ik kende altijd heel de server, speelde veel met zelfde mensen en nu ga je in een dungeons met onbekende uit andere servers, en zelfs al heb je het relax met een groep is het klote want je kun niet same andere dingen doen.

    Ook word er veel minder gePVP't en zijn items lastiger te halen, je moet justice points hale als een gek terwijl je met normal dungeons maar 140 per dag krijgt. HC's kun je pas doen met item level boven de 339, wtf?

    Heb veel shit gekocht, item level 340, switch alles terug naar 318 en mag nog altijd in HC's... vind het een beetje omslachtig...
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt vooral dat het een beetje outdated wordt. Nieuwe MMO brengen betere graphics etc.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Als je met een groep van je eigen server instances wilt doen maak je toch eerste een groep voordat je de dungeon finder gebruikt?

    Dat er een ilvl requirement is voor HC vind ik niet zo gek. Ik zou flink balen als healer als er een tank met ilvl 318 met mij een hc gaat doen...dan ben ik na twee trash mobs door mn mana heen.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar dan moeten ze niet als 1 malig maken... 1 keer level 339 halen en daarna weer terug en ik mag er nog altijd in... ik had pvp gear gekocht omdat ik HC wou doen en er niks anders was... nu kan ik noig altijd in HC
     
  6. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is 329. En ik raad je aan geen Rift te spelen als je WoW zat bent, het is gewoon hetzelfde maar je krijgt veel minder. Het ziet er misschien wel wat beter uit (iets andere style) maar dat is ook het enige verschil.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben WoW niet zat hoor, speel net weer anderhalve week haha. het probleem is alleen 1 maat van mij speelt rift en de ander wow:p ik wil gewoon iets voor alle 3 haha.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mijn armory:
    http://eu.battle.net/wow/en/character/runetotem/menora/simple

    Rotation:
    http://deathknightbuilds.com/deathknightrotations.html

    Andere link:
    http://wow-talents.com/class/deathknight/25

    Werkt voor mij prima en ik ben helemaal geen expert in tanking. Nauwelijks dood geweest. Duurde wel eens wat lang, maar dat was dan ook dat.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het lang duurt is het de schuld van de DPS.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    zoals t in de armory staat zou mijn DK beter moeten zijn als de jouwe... ik zal wss wel iets fout doen tijdens t tanken denk ik dan:p doe jij al wel HC's met die tank?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik kan ze wel doen, maar doe ze nog niet. Speel heel weinig de laatste twee maanden. Als ik weer ga tanken doe ik namelijk eerst normals om weer te wennen. Heroics begin ik pas echt aan als ik ze ook echt aan kan. Verstandig besluit lijkt me.

    @ DPS: Precies en daarom wipte we zo nu en dan wel eens. Komt ook omdat je een paar bosses af en toe een stuk moet nuken en als de DPSers dat dan weigeren in nota bena Normal Cata's, dan loopt je inderdaad vast. We hadden in een keer een boss in Tol a Vir ofzo gedaan en daar wipte we een keer. DPS liep wat te mokken, maar het was toch echt zijn schuld. Kostte ons 5 minuten ofzo om die boss neer te krijgen. :emo: Ik doel op diegene die je moet rond laten lopen. Volgens mij was dat in Tol a Vir.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Gisteren Heroic blackrock Caverns gedaan..

    Ging opzich wel goed; alleen ging ik goed in de fout bij Karsh..

    Ik was even vergeten dat ie een staart had, daardoor had ie opeens 18 stacks.. DPS heeft hem wel nog kunnen doden, maar toch was het wel een blunder.
     
  14. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    na 4 maanden clean kon ik toch de verleiding niet weerstaan. Toch maar weer een gamecard gekocht. Ik ben nu alleen even aan het nadenken over welke class ik zal rollen en dat blijft een moeilijke keus :mad: ik heb altijd paladin gespeeld en daar ben ik behoorlijk klaar mee. kga maar voor de ranged denk ik. Gelukkig heb ik nog even denk tijd voor die klaar is met patchen.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik wil denk ik al heel lang een Warlock... ik heb zelf nu een DK van 85 ( Tank spec ) en een Priest van 56 ( Shadow spec ) maar ik kan het niet opbrengen weer op level 1 te beginnen.... aangezien mijn DK nog goed gegeared moet worden kan ik van mijn JP's geen heirlooms halen dus duurt het redelijk lang.

    Heb wel gemerkt dat Healers en Tanks hoog nodig zijn dus denk dat ik mijn priest gewoon verder ga levelen naar 85 dan heb ik een healer en tank en kan ik vrijwel altijd mee met raids en dungeons. Mits me gear goed is dan ;)
     
  16. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Siege Engine OP...

    Lvl 81-84 bracket, in de cannon vanaf de 23-24min mark.

    [​IMG]

    Meteen Wrecking Ball erbij (8-0 was legal).

    Was trouwens uiteindelijk Worgen Druid gegaan op Outland. Toen een Goblin DK gemaakt en die uiteindelijk faction changed vanaf lvl 80 (Human Female). Mss wel m'n nieuwe main of m'n Druid. DKs iig altijd wel leuk gevonden voor DPS, Tanken en PvP.

    Enige wat ik nog moet doen zijn focus macros voor Arena maar kan er geen goede keybinds voor vinden :x Zat te denken aan Alt + combos.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ff een vraagje,
    kun je dat raidscherm met alle players kleiner maken?
    want als ik nu tol barad doe ofzo, staat meteen mijn halve scherm vol. Net als bij 25man raids.
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je volgens mij ergens aanpassen bij je interface scherm! Het kan sowieso ergens!
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Het kan, maar hij staat standaard volgens mij al op zijn kleinst.

    Interface-> raid frames -> en dan met die balkjes spelen.
     
  20. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutchneon is jouw UI zelfgemaakt of een zoon pakketje zeg maar? ik vind hem nice en wil nog een nieuwe :) dus info please.
     

Deel Deze Pagina