1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan meerdere nummers selecteren d.m.v. shift of control en dan een album illustratie instellen. Je kan ook nog op album illustratie ophalen drukken en dan haalt iTunes de album covers automatisch op (alleen als de namen kloppen)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Betalen via Rabo Telebankieren naar BIBIT gaat razend snel.
    Mijn laatste bestelling heb ik voor 10:00 uur besteld en die is de zelfde dag nog verzonden door Apple.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zie het probleem niet helemaal. Ik heb in dit geval gebruik gemaakt van Abn Amro en dan heb je de optie om het direct over te boeken of op een bepaalde datum. Gewoon direct gekozen en vrijwel direct afgeschreven/overgeboekt. Ik heb ook eerder met dezelfde rekening 4200 Microsoft Points gekocht en toen werd het geld ook direct overgemaakt, maar goed, ik volg wel gewoon de voorwaarden van Apple op. Mijn grootste angst is dat ze inderdaad de iPod Classic niet meer op voorraad hebben en deze echt stopgezet gaat worden. Maar we zullen het zien, ik heb standaard eigenlijk weinig vertrouwen in zaken doen via internet aangezien het altijd nog maar de vraag is wanneer je het binnenkrijgt.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    M'n ma krijgt een iPad van mn oma alleen beide hebben weinig verstand van zaken.
    En ik heb ook niet al teveel kennis van.
    Wat is het verschil tussen de iPad 1&2 en is dat de meerprijs waard?
    Is de iPad 1 eigenlijk nog wel verkrijgbaar?

    En hoe zit het met de komst van een eventuele opvolger gezien de 2e redelijk snel na de 1e kwam.
    En hoe zit het met de levering. Is het ding nog moeilijk te verkrijgen of zijn de voorraden ondertussen alweer aangedikt?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
  5. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    - Verschil tussen iPad 1 en 2 is de dikte. iPad 2 is vele malen dunner, ook heeft de iPad 2 een snellere processor en heeft hij 2 camera's.

    - De iPad 1 zal je hier en daar nog wel kunnen kopen nieuw. Tweedehands vind je heel marktplaats vol mee!

    - Apple komt om de jaar met een nieuwe iPad (Denk ik, verwacht ik & hoop ik). Dus om de jaar kan je een nieuwe verwachten. Maar of dat zeker is weet alleen Apple :9.

    - De voorraden worden wel aangedikt maar zoveel zullen het er niet zijn. Ligt er maar net aan welke versie je wilt hebben. Wifi + 3G is meestal snel uitverkocht.
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Status is geüpdatet. Verwacht wordt dat ik het vrijdag binnen zal krijgen. Dat zou erg mooi zijn! :)
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dikte speelt geen rol in de beslissing. Als het enigste verschil de CPU en de 2 camera's(die hoogst waarschijnlijk tot niet tot nauwelijks gebruikt zullen worden) is het de meerprijs(als die er is) het waard dan?

    Afwachten hoeft dus niet.

    zal hoogstwaarschijnlijk de Wifi uitvoering worden.
     
  8. iggyx360

    iggyx360 Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt de ipad 3g & wifi 64 gb met een simkaart? Zoja waar is die dan verborgen :+. alvast bedankt
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Nee, zit er niet bij.
     
  10. iggyx360

    iggyx360 Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar zou ik zo`n sim kaart kunnen halen? en zijn er nog vereiste voor zo`n simkaart.
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je haalt niet zomaar een losse sim-kaart. Als er geen dienst aan gekoppeld, haalt hij nog niks uit. Op deze webpagina staat meer info over verschillende abonnementen/pre-paid paketten die je kunt aanschaffen.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bijvoorbeeld een prepay simkaart van AH Mobiel Prepaid internet ;)
     
  13. iggyx360

    iggyx360 Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    okee , morgen dan maar even "boodschappen" doen. xD
    een ander vraagje , kan je bij de appstore ook dingen downloaden (die gratis zijn) zonder dat ik al die " betaal gegevens" moet invullen. ik heb namelijk geen credit card oid.:+
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Click and Buy is de oplossing.
    Dit account wordt gekoppeld aan jouw/jullie bankrekening.

    Aankopen worden na een paar dagen via een machtiging van de bankrekening geboekt.
    Ideaal voor kleine aankopen !
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens mogelijk om nummers direct van je iPod Classic te verwijderen of moet je via de PC nummers verwijderen?
     
  16. iggyx360

    iggyx360 Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er is geen mogenlijkheid om in de AppStore iets te halen zonder credit card Maar bijv een rabobank pas? Je moet volgens mij via de pc numbers eraf halen bij de shuffle.
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, via Click and buy dus, zoals Melbuun zeg. Even moeite doen hoor.

    Bedankt voor de tips trouwens, qua apps, heb de Flickrapp iig gedownload. :)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fijne app inderdaad, dacht al wel dat je hem tof zou vinden omdat je wel into fotogratie etc bent.
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    iPod Classic nu al binnen! :D En wat een geweldig apparaat. Geluidskwaliteit is prima, ondanks alle negativiteit dat op internet te lezen was. Service van Apple was geweldig, heel fijn dat je een e-mail krijgt zodra de status van verzenden verandert. Nu maar hopen dat het apparaat het langere tijd volhoud.
    Zelfs iTunes werkt erg fijn. Perfect. :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zei ik toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina