1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nog even en dan kan ik Outland in met mijn Druid. Ik heb er vreemd genoeg wel weer zin aan, maar minder dan het addictgehalte van de afgelopen 2,5 jaar. :thumbs:
     
  2. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ja dat heb ik ook al gevonden, maar die staat idd al op het kleinst. Het is gewoon irritant dat je halve scherm vol staat als je een grote group hebt.
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zit net in de outland met mijn druid.. ik vindt het verschrikkelijk; precies dezelfde quests doen, en Dungeons levelen ook nauwelijks..
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Upside: Je bent er in een paar uurtjes doorheen
     
  5. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    lvlen gaat echt moeilijk snel :confused: heb dan een paar maanden maar niet gespeed maar ben nu in 2 dagen (wel redelijk hardcore gespeelt) warlock naar 28 en druid van 76 naar 79. en vanavond zelfs nog tijd gehad voor een biertje, bizarre shit :p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dit vind ik wel een hele goede. Denk dat je zelf wel weet waarom. :lol:
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Nu arathi basin CTA, dan gaat het helemaal hard:thumbs:
     
  8. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    wattan?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Omdat je ipv te wowen tijd zat had voor een biertje. Kun je wowen, dan kun je ook bieren. ;)

    Trouwens: Waarom doet die focking Namechange etc het niet. Ik heb het nu 3 keer geprobeerd en kan nu 24 uur wachten. Telkens een blanco pagina als die de naam wil doorvoeren. Lekker is dat: Door een storing kan ik er nu dus 24 uur geen gebruik van maken. :cool::mad:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op welke resolutie speel je dan?


    Lol heb je weer geld te veel? Hoe vaak heb je nu je naam veranderd?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Van een alt en ik heb niet geld teveel hoor. De laatste keer dat ik het deed is al maanden geleden. ;)
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind namechange zelf een beetje onzin maar als mensen er geld voor willen uitgeven snap ik dat wel. Je hebt het geld immers zelf verdiend met werken neem ik aan. ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat niet, maar in zeker zin ook wel. Doe vrijwilligerswerk, maar ben voor 100% afgekeurd. Lichamelijk niks mis, geestelijk is een ander verhaal. Ik steek mijn geld echter wel weer terug in de wereldeconomie. ;)
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    vrij laag, want mijn pc is nogal oud:+


    @Yellow, gz met je 10000e bericht :p
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt.

    Ik heb trouwens twee van mijn 80's gedelete. Alle gear en items verkocht en al het gold naar mijn main gestuurd. De reden is dat ik veel minder speel en ik heb al een ander doel voor ogen.

    Ik wil nu alleen nog maar een bepaalde class spelen als die ook echt voor een ander ras is dan de rassen die ik al speel. Heb op moment een Worgen Druid en een Human DeathKnight. Ik zit er aan te denken om een Dwarf Shaman aan te maken, maar dat is dan omdat ik nog een Dwarf heb. Ga geen andere classes meer doen denk ik.

    Wil niet weer meer dan een char van hetzelfde ras hebben, vandaar.

    @ Pim en Furies: Heb die DK op jullie realm ook gedelete. Ik had het gold wel naar jullie willen sturen, maar niet aan gedacht helaas. Ik kwam daar al helemaal niet meer, maar dat is ook omdat PvP realms mij echt totaal niet liggen. Ik denk dat ik het ooit een keertje met een DK of andere char ga proberen op een echte RP Realm.
     
  16. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die hun char's deleten |:-
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben allang gestopt. 8)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het boeit mij echt geen ene reet hoor. Misschien had jij daar nog niet aan gedacht? Mijn main bijvoorbeeld delete ik ook echt niet. Dit is maar een alt weet je. Het blijft tenslotte ook maar een spelletje, daar is |:- niet voor nodig. :F:

    @ Furies: Ik meende toch echt dat je weer speelde. Heb je volgens mij wel eens online gezien op Tarren Mill. Meende zelfs dat we elkaar daar nog kort hebben gesproken.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Enige reden die ik kan bedenken voor een delete is als je al teveel chars op die realm hebt. Anders kun je ze toch mooi laten staan. Je hebt er geen last van en misschien speel je er weer mee een half jaar later?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat niet, maar ik heb gewoon veel minder interesse in wow de laatste maanden. Ik speel op moment van schrijven wel met mijn Druid. Puur alleen het levelen. Overigens vond ik de Mage en Paladin class al niet zo leuk. Ik heb nu wel in mijn hoofd welke classes ik nog een keer ga doen, maar ik denk wel met heirlooms en niet zonder. Ik blijf het levelen gewoon het leukste vinden, ook voor Cata al, en dus gooi ik af en toe wat weg om wat anders te proberen. Weet ook wel dat ik nog genoeg chars kan op deze server, maar ik heb al vanaf het begin tegen mezelf gezegd dat ik nooit teveel chars wilde. Teveel is immers nooit te goed, zo probeer ik de laatste paar maanden de verslavingsverschijnselen een beetje buiten de deur te houden.
     

Deel Deze Pagina