[RTCW]Missie 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door |>341# /\/\341, 20 mei 2003.

1. Ik heb een vraagje over Missie 2 bijna op het einde is er zo`n boekenkast die op slot zit. Die zou later open moeten gaan maar ben het hele level door en hij zit nog dicht. Voor de rest als ik bij de Exit kom staat er dat ik nog maar 1 van de 4 secret places heb gevonden ik heb die gevonden achter zo`n houten rooster waar een paar kisten instaan waar zijn die andere plekken.

Alvast bedankt,

|>341# /\/\341

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2003
  2. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ? tides of darkness is toch nog niet op de markt! komt toch pas in juni uit.
    of heb je het mss over de pc versie. want dan stel je uwe vraag op de verkeerde site :)

3. Ik heb het over Return to Castle Wolfenstein Tides of War. Die is gewoon op de markt verkrijgbaar.

4. mischa

mischa Guest

sneaker doet alsof hij er iets vanaf weet 8)

ps tides of darkness is warcraft 2 (ook zo een masterlijk spel)

5. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    och jong zever niet man! de xbox-versie van RTCW noemt ook tides of darkness. ik raad u aan beter het gamesnieuws bij te houden, voor jij de smartass begint uit te hangen|:- .

trouwens: RTCW(zo beter? :ironic:) komt in belgie en engeland pas in juni uit! het staat in elke gamesmag ZWART OP WIT! en as ge naar een winkel stapt zullen ze u daar hetzelfde zeggen.

ik vraag me af of die gast mss een importversie heeft of gewoon illegaal gedownload heeft (en het via een emulator speelt).

6. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    srr alweer een typfout:+ . 't is degelijk tides of war :)

7. mischa

mischa Guest

sneaker pipo hij is al te koop want ik heb al zien liggen dus ik raad aan dat je het gamesnieuws beter bij houd en kijkt hoe de game nu eigenlijk heet Return To CastleWolfenstein Tides Of War

:D

8. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff om op het onderwerp terug te komen.. ik heb de boekenkast ook niet open gekregen :confused:

9. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    zeg mischa. ben je debiel of zo? lees nog eens rustig mijn vorige reply door. mss begrijp je dan wat ik zei. je kunt toch lezen?! of niet soms? :ironic:

10. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    feit is dat het in belgie nog niet uit is!!! ook niet in engeland en duitsland. je kunt niet iets kopen wat niet in de winkel ligd. snappie?:+

11. p1m

p1m Guest

MOROON waarom heeft iedereen hem al dan? waarom is er een centrale tread met woow ik heb hem vandaag gehaald

btw ik zat ook vast daar toen ik bij een vriend speelde ik had 2/4

12. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    zucht. ben jij ook zo iemand die antwoord geeft voordat hem nadenkt.

voor de duidelijkheid: ik ben een belg en rtcw is nog niet uit in duitsland, belgie en engeland. ik vond het eerst alleen raar dat het spel in nederland al wel uit is en ik daar niets van gelzen heb. dat had je ook kunnen afleiden van mijn vorige reply's. zulke dingen zie je ook in iemands profiel.
    djeez wat een achterlijke bende is dat hier niet. :ironic:

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ok, en toen ging het draadje weer on-topic en was iedereen weer liev voor elkaar.

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    *kick*

weet iemand ondertussen al antwoord op de vraag van de threadstarter ?? :confused:

15. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet iets van de vele vragen.

Achter een schilderij van "adolf" heb je ook een secret area. Ik ben nog niet eens in missie twee, heb het wel met een maat in co-op gehaald.

* ga morgen snel ss'ers knallen.

16. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, wat ik aangaf is op dat kasteel, en de threadstarter was toen (is nu) nog maar in de "stad".

Die secret area's weet ik niet meer.

Maar de threadstarter is "geband". dus ik weet niet of hij er nog wat aan heeft

Deel Deze Pagina