MGS3 is een grap!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 11 mei 2003.

1. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Xearo Li al zegt, onderschat Konami niet. Ik denk dat ze wel geleerd hebben van MGS2 en dat ze deze keer echt wel hun best doen om er weer zo'n superspel van te maken als deel 1. Ook al is deel 2 stukken mooier en kan je meer, vond ik het zonde dat je niet heel het spel met Snake kon spelen en het verhaal was zeker niet zo goed als van deel 1. Maar das mijn mening :+

2. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het lijkt mij ook sterk dat ze die MGS2 engine gaan gebruiken om een trailertje te maken, en verder zouden ze er dan beter mee uit de voeten kunnen dan Konami (het ziet er beter uit dan MGS2) en dat lijkt me sterk!!

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou wel een schande zijn als dat zo was....

4. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij allemaal bullshit. In de Power Unlimited stond een interview met de maker van MGS. Hij vertelde dat er zeker een deel 3 kwam en waarschijnelijk Xbox Only. Hij wilde er dacht ik de licht effecten in gebruiken van Splintercell.

5. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeah right MGS3 gaat dus echt niet xbox only worden en als de PU zoiets claimt zelfs DMV een interview van hideo geloof ik er geen bal van . de ps2 zit gewoon aan zn max , ik zat gisteren gammo te kijken en er kwamen alleen maar ps2 games aan de orde . bij 1 game stond er in beeld "ook voor xbox" en de game beelden waren van de xbox en er werdt allleen over ps2 gepraat ...ik dwaal af he :) ...maargoed al die ps2 games gebruikten fx die al sind devil may cry worden gebruikt op de ps2 en alle games hebben zo'n beetje dezelfde look op dat ding . ik heb er zelf ook 1 staan dus ik kan er over meepraten . de enige game die er echt vet uit ziet en zich zelf kan onderscheiden in GFX is is GT3 maar voor de rest lijkt het alleemaal uit dezelfde fabriek te komen kwa GFX .

dus de volgende MGS op de ps2 ook :)

6. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    Pu moet je helemaal nooit geloven zeg..
    ppf als ie een exclusive zou worden zou het altijd playstation zijn

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk boeit het mij ook niet, als MGS naar de Xbox komt vind ik het allemaal goed :)

Deel Deze Pagina