ik heb een nieuwe xbox 360, alleen ik zou halo 2 willen kopen. aangezien ik heb niet kan downloaden doordat ik de 4 GB versie heb vroeg ik me af of ik halo 2 voor de xbox zou kunnen kopen en dan gewoon kan spelen op mijn xbox 360 slim. dat bespaart me namelijk toch 85 euro
Is geen probleem. Ik heb vorige week Halo 1 aangeschafd. Rare was alleen dat mijn xbox aangaf dat ik een update moest doen om hem te spelen maar als ik dat deed dan liep het hele zooitje vast. Deed ik het niet dan kon ik gewoon spelen.
bedankt yhup, heb nog een vraag. hoe kan ik fileshare starten met halo reach met een vriend die zelf een map heeft gemaakt? ik kan niet bij de opties van halo reach komen. en bij fameliy settings heb ik de rechten van een volwassenen
staat uit, ik heb wel de 4 gb versie van de nieuwe slim. maar hoe kan ik een halo reach map van een vriend downloaden zonder met hem een file share te starten. want dat werkt niet
Dat vraagt ie niet. Hij vraagt of ie Halo 2 op de 360 kan spelen.. Ot: Ja, dat kan, maar je kunt niet in een party zitten om te chatten of demo's, DLC etc. downloaden
Let wel , via Xbox live online spelen kan niet meer met HAlo 2. De servers voor de oude xbox 1 spellen zijn niet meer online je kunt nog wel online via Xbconnect of Xlink kai
is er ook een lijst met xbox games die wel en niet spelen op de xbox 360. zelf heb ik een aantal xbox games die het niet doen op mijn xbox 360 elite. zoals ssx on tour. als ik deze wil spelen krijg ik de melding dat ik een update moet zoeken ofzo
Ho eens, volgens mij kan dat helemaal niet op de 4GB versie van de slim. Op de xbox360 HDD's staat namelijk ongeveer 13GB aan emulatiesoftware om Xbox 1 games te draaien. Als je geen HDD hebt kan je volgens mij ook geen xbox 1 games spelen.