1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    morgen al? nice:thumbs:
    ik dacht dat het nog wel ff ging duren, want ik zag nog nergens een datum staan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Same, blij dat die komt.

    Heeft iemand trouwens misschien een link naar de patchnotes voor me? Beetje druk nu, maar heb ze ook nog totaal niet gezien ofzo. :eek:
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Trading Card Game decks kwamen uit waarbij je dingen kon unlocken in 4.1. Decks zijn vandaag uitgekomen, het moest dus nu komen ^^

    ZA zal wel easy zijn, maargoed, weer even wat anders dan de normal crystals run.


    En alles staat altijd op www.mmo-champion.com
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Voor de die hard raiders niet leuk, voor mij wel. Uit patch 4.1:

    Dus ook Heirlooms!!! _O_
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jij kan niet lezen, trade goods zijn dingen zoals herbs/enchanting materials/ores. Niet heirlooms. :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik heb de hele zin gekopieerd en het is volgens mij ook niet verder toegelicht. Anders jammer, was het proberen waard. :+
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nou gisteren mijn daily Normal en HC dungeon gedaan met mijn DK en dacht ga toch maar weer keer verder op mijn Priest. Had nou mooi 1 Heirloom erop gezet + onze guild geeft ook 10% meer XP. gelijk van 56 naar 60 geleveld ging heerlijk.

    Duel spec aangemaakt en bijna alleen dungeons gedaan als healer, was mijn eerste keer maar ging heerlijk, geen 1 whipe.

    Ga nu elke dag 1 normal doen zodat ik nog 1 heirloom erbij kan zetten en dan ga ik mijn Priest level 85 maken. Word denk ik ook mijn main, beviel me echt 10 keer beter als een DK tank :D
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb gisteravond mijn Priest weer opgepakt om te levelen. Hij heeft alle heirlooms van voor Cataclysm dus het levelen gaat wel aardig snel. Ik ben nu pas level 26 en speel als Shadow maar ik had gehoord dat je al op level 30 een dualspec kan kopen? Ik denk dat ik dan als tweede spec een Discipline build ga zoeken. Ik heb namelijk niet veel ervaring met Holy, heb wel eens op een private server (8)) met een Disc Priest geheald in arena en wat BG's. Ik wil met mijn Priest namelijk tijdens het levelen ook wat PvP gaan doen en in dungeons moet ik het toch ook wel kunnen redden als Disc?
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt is lvl30 geworden.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mijn priest is nu 60, ook duel spec als Shadow voor als ik alleen speel en Disc voor healen in dungeons etc.

    Werkt perfect geen enkel probleem met healen, heb altijd Mana genoeg... moet in 1 instance misschien 1 keer MBen thats it.

    Hoeveel Heirlooms kun je kopen voor je priest? die ook 10% extra XP geven. heb er nu namelijk pas 1, en heb nog Shoulders gezien maar zijn er nog meer?
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb toch echt andere.... Ik heb momenteel een chest die geeft 10 % en ik ga dadelijk shoulders halen met ook nog is 10 %... maar ik haal ze ook gewoon van mijn Justice Points...
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Welke dan?
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nu alleen nog die Robe die je zei. ( wist niet dat die Robe de Chest was mijn excuses :p ) maar als ik de shoulders heb zit ik al op 30% meer EXP. ik krijg ook 10% van de guild dus lekker ideaal en gaat lekker snel.
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    je kunt heirlooms kopen van JP, maar voor gold bij de guild. Dus het zijn er veel meer dan diegene die Nukem linkte
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    serieus? hoeveel gold? of ligt dat aan de guild? en waar kun je die Guild vendors meestal vinden dan in SW? dat is veel handiger haha.
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee hoor, dit zijn de enige heirlooms voor een Priest die meer XP geven. De andere heirlooms zoals staff en trinket geven geen XP. ;)
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maar die meer XP geven zijn ook te halen voor gold bij de Guild vendor? Zoja waar ergens in de buurt in SW?
     
  19. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

Deel Deze Pagina