1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je dat niet vertrouwd moet je al je geld van de bank halen en onder je matras stoppen.

    En natuurlijk gewoon geen wachtwoord nemen dat je altijd gebruikt, je huisdeur, geboortedatum bla bla.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    duhh natuurlijk een deugelijk wachtwoord :p

    edit:
    heb mn bankrekening toegevoegd nu nog ff wachten maar kan ik niet alvast iets nu betalen(46 euro)?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze maken eerst een paar cent over naar je rekening wat je dan moet bevestigen. Eerst kijken of je wel echt bent.

    En als je direct wilt doen moet je eerst geld overmaken naar je paypal, dat zal misschien iets sneller zijn. En als er 6 euro op je paypal staat en je koopt iets van 16 euro dan zal hij die 6 euro pakken en die 10 dan van je bankrekening.
     
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    dacht eigenlijk dat koppelen sneller gaat :confused: wou zo snel mogelijk bestellen

    maar hoe lang duurt het als ik geld overmaak naar paypal?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, bij mij duurde het wel een paar dagen voordat ik mijn Paypal toen kon gebruiken. En je hoeft je account daarna dan heus niet los te koppelen, want Paypal is gewoon een veilig betaalmiddel. Als je naar negatieve dingen gaat zitten zoeken vind je dat bij overal wel.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ebay gebruikt paypal. Zegt genoeg.
     
  7. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7

    Thanks Coentjuh :b:
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga nu A: Brotherhood kopen + BF:BC2 alleen bij brotherhood staat er "In bestelling | verwachte levertijd 1 week tot verzending" dus zou het 2 weken duren voordat ik het thuis krijg? (wel jammer dan)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe vaak hebben ze bij Zavvi die kortings codes? Ben net telaat en moet nog een hele baal spellen bestellen zie ik :p
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    ZNL10 voor 10% korting
    ZNL4 voor 4 euro korting bij 40 euro aan spullen
    misschien doet ZNL5 het voor €4 korting bij €50 korting
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zavvi heeft heel vaak kortingscodes. .com ieg. Heel vaak 2/3/4/5/6 pond korting bij bedragen van 20/30/40/50/60 respectievelijk. Soms een keer een 10% kortingscode via mail.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt! :) meteen ff Brink en BF3 besteld.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja hoor, ik bestel weer eens wat bij Zavvi. 8) Zou binnen 24 uur verstuurd worden. Is dus niet gebeurd.
    Wel is het geld al afgehouden, terwijl dat alleen zou gebeuren als het al verstuurd is. Kan ik daar weer achteraan gaan.

    Lutsers. Waarom probeer ik het nog...
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Portal? :)
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja bij zavvi is geduld een schone zaak. Zit al een week te wachten tot ze mn 2100 msp eens versturen, terwijl die op 24 uur stond. Staat nog steeds op Awaiting Stock Pick, volgens mij hebben ze het beetje druk daar.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, die is gelukkig al verzonden. Mortal Kombat.
    Gewoon een mailtje sturen. Ze staan er bekend om orders gewoon te vergeten. 8)
    Was gelijk bij mijn eerste order al raak, dus nu wacht ik niet meer af en heb ik direct een mailtje gestuurd. Vorige keer was het na dat mailtje 'toevallig' gelijk die dag verstuurd.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd ze "vergeten" wel eens iets. Of ze cancellen stiekem je order zonder je er van op de hoogte te stellen. Paar keer gehad dat ze iets niet meer kunnen leveren en stiekem de order cancellen zonder je er even een mailtje van te sturen.

    Maar zie nu dat die mps punten op de website staan met een wachttijd van een maand 8) Wordt dus nog even wachten. Heb gelukkig nog een voorraadje liggen :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben benieuwd hoe dat met mijn SSFIV order gaat. Afgelopen zondag/maandag tijdens hun Mega Weekend (oid) besteld. Er stond tot gisteren een levertijd van 'within a week'. Nu opeens 'within a month'. Ik zit alweer te wachten op een annuleringsmailtje :emo:

    Ik ben blij als Portal 2 straks eindelijk op de mat valt. Heb ik tenminste de zekerheid dat zie die wél hebben verstuurd. Met Zavvi begin ik daar nu ook aan te twijfelen. :+
     
  19. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dan zou ik er nooit wat bestellen
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nooit problemen met Zavvi. Van de week nog DA2 besteld en die is binnen eeb dag verstuurd ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina