Is goed dat je het post atmoz. Ik wist niet meer welke draad nou pcies wat was. Mooie mod Nicotjeh. Stickers of gespoten? Wel nice van die leds bij de jewel alleen geeft een ccfl net ff wat mooier effect doordat ie meer licht geeft. Maar tis gewoon een puike mod. EDIT-> nou ik ff goed kijk, gespoten dus. En nog netjes gedaan ook.
Ik heb net in den-haag me LEDjes gehaald.. Het zijn blauwe.. wel erg vel.. Dat de xbox een 5volt en een 12 volt voeding heeft wist ik Zelfde als een comp Alleen wist ik niet welke ledjes ik moest gebruiken. Daar ben ik nu achter gekomen Allemaal thx voor de hulp! P.S Nicotjeh, Nice die xbox van jou Bye bye keep on modding
ja ik heb dat gevoel ook, dus ik ga me xbox niet modden, heb overigens wel me controller een ander kleurtje gegeven. Maar dat was toch maar een thrustmaster controller waarvan ik het niet erg zou vinden als die het niet meer deed. hij doet het overigens nog wel.
Owkee dus even ter conclusie, wat voor leds heb ik nodig als ik alleen die van het eject en power knopje wil veranderen in blauw??? Ik ben een ongeloofelijke n00b dus leg 't aub simpel uit. Ik wil ze bestellen op www.conrad.nl dus als iemand ff een link kan plaatsen naar welke ik moet hebbe Bedankt alvast
Ik weet niet of dit helpt maarre: Kun je die lichtjes er niet uit halen en naar een winkel gaan. Kun je daar aangeven dat je dezelfde wil alleen dan in het blauw!! (dus toch geholpen )
Je kan ook ff kijken op "deze" site werkt prima alleen die Jewel eraf klooien is een klus die op je zenuwen werkt *)
kun je je case ook ergens laten modden met al die lichtjes? ik heb er een gezien die was zilver met zwart gespoten en blauwe ledjes erin en neon draden naar de controller en in de controller ook ledjes. zo'n xbox wil ik nu ook maar ben echt a technisch. dus weet iemand waar je het kunt laten doen (tegen betaling uiteraard)???
psssst! stelletje.... kijk in de centrale casemodthread. daar kun je met AL je vragen over casemodden terecht, ook ledjes