[XOne] Call of Duty: World at War [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 jan 2010.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is het al zo erg? Ik heb de game een week of twee geleden nog gespeeld en toen was er niks aan de hand.
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, focus ligt nu toch echt meer op Black Ops. Voor hun is World at War netals MW1 voor Infinity Ward. Gewoon totaal niet meer de prioriteit.

    Die 2 games zijn nog geweldig, mede doordat Call of Duty zo'n serie is waarin mensen de oudere delen gewoon nog spelen. Gewoon, omdat ze uniek zijn _O_
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Inderdaad, hardcore S&D op World at War blijft altijd leuk! :)
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore S&D!! _O_ Zulke mooie herinneringen aan. Vond World at War 100% zeker de beste CoD qua MP. Zo ontzettend veel gespeeld met vrienden in party's. Toen de game net uit was vooral.... Mijn god wat een game _O_
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal mee eens, wat een geweldige maps + gameplay + alles > cod4. :cool: _O_
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft gewoon iets.. De maps zitten gewoon goed in elkaar, hardcore S&D is sowieso al de beste gamemode imo.

    Ik vind alleen dat het een beetje een andere kant opgegaan is in MW2. Lastig te beschrijven hoe, maar het heeft gewoon niet meer die 'feeling'. De nadruk is nu NOG meer gelegd op perks, challenges en weet ik veel wat. Nu kun je niet meer met de PPSH en PTRS-41 raggen door de levels heen. Dat was ook zooo geweldig. Gewoon ff een party met 6 man en dan in 1 team tegen de rest. _O_
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    PTRS!! Need is say more ?
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik ja. Die tijden waren gewoon te ziek :p
     
  9. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Maps zaten echt goed in elkaar en de game was nog meer gebalanceerd dan MW1. 'Gevoel' was gewoon goed en alles klopte gewoon.

    PTRS. Best sniper rifle in CoD... Period.

    Blij om te horen dat er dus meer mensen zijn die deze prachtgame op zijn waarde weten te schatten... deze game is imo echt ondergewaardeerd. Mja, nu waarschijnlijk dus verleden tijd :'-(
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog steeds voor in om deze game weer te spelen. Zodra ik weer Live heb ga ik dus direct online weer. :) En Zombies.... ik speel gewoon niks anders in Black Ops dan de originele oude maps. Der Riese is gewoon DE map _O_
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Wil iemand helpen met de competitive co-op achievements? We gaan om 9 uur vanavond even "boosten" en hebben nog 1 persoon nodig. Mocht iemand interesse hebben, message me maar op Xbox Live :)
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je die nazi zombies ook nog?
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nope, heb de DLC (nog) niet gekocht.
     
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote Steel Dogg even na twee maanden, maar Der Riese is ook voor mij DE beste zombie map ever. Der Riese kan bij mij nooit tippen aan de nieuwste maps van Black Ops en al helemaal niet aan Nacht der Untoten, Verrückt en Shi No Numa!

    Der Riese is ook zo leuk omdat mijn beste maat en ik de map zo goed kennen dat we eigenlijk niks tegen elkaar hoeven te zeggen. We houden elkaar goed in de gaten omdat het best snel kan gebeuren dat er opeens zombies achter je zitten. Na de negende/tiende ronde gaan we op de trap "campen" (waar je de MP44 kan kopen) en af en toe laten we een slome, gehandicapte zombie leven zodat we alle wapens kunnen upgraden, alle teleporters kunnen linken, alle perks kunnen kopen etc. _O_
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Die map levert me zoveel goeie herinneringen op in de tijd dat CoD echt DE game was. Black Ops is meer van dat niveau, maar MW2 bijv. dan net weer niet.

    Zomer 2009, toen Der Riese net uit was, in de vakantie met een vriend Der Riese spelen, dagenlang _O_

    World at War is serieus de COD waaraan ik het meeste plezier heb beleefd, zonder twijfel! _O_
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik mis WaW :mad:
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Der Riese is de beste map ever maar kan niet tippen aan Nacht der Untoten, Verruckt en Shi No Numa? Dan vind je laatstgenoemde toch beter of volg ik het niet helemaal? 8)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.050
    Ach, je hebt vast wel in de gaten dat hij 'niet tippen aan' niet helemaal begrijpt :+
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Is het nog een beetje speelbaar? De MP?
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha, ik heb het hier verkeerd gebruikt ja. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel ondanks de fout. ;)

    @ Steel Dogg

    Jammer genoeg vind ik de Call of Duty's van TreyArch erg snel saai worden. Ik heb World at War online iets van 33 uur gespeeld en Black Ops hooguit twee dagen en Call of Duty 4 en Modern Warfare 2 allebei meer dan 20 dagen. Bij de Call of Duty's van TreyArch heb ik zombies duizend keer vaker gespeeld... :9
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011

Deel Deze Pagina