DnD=H, de action RPG van Atari gebaseerd op het 3rd edition rpg-systeem, dat oorsprongkelijk voor alle consolses zou verschijnen, word xbox exclusive. De makers zelf zeggen dat ze het samenwerken met microsoft prettig vonden en dat de game daarom xbox-exclusive zou worden, maar waarschijnlijk heeft MS Atari een berg duiten betaald. Bron: http://www.gamespot.com/gamecube/rpg/dungeonsdragonsheroes/news_6028696.html
dat is mooi maar dit is niet de game die de xbox een console maakt met goede exclusives dus zovel maakt het niet uit...
ik hoop dat ie helemaal exclusief word dus niet alleen voor 6 maanden. en dat ie ook niet op de pc komt.
@peacock ja maar das altijd met dnd... Dit lijkt me wel een vet spel. Als ze in die laatste paar maanden de GFX tot xbox niveau oppoetsen en gebruik maken van de harde schijf en eventueel live/syslink, word dit wel een vette game denk ik.
Een game kan toch niet voor 6 maanden exclusief zijn, want als ie exclusief is heeft Microsoft de rechten van het spel gekocht.
Dungeons and Dragons rulezzzzzzzzzzzzzzz! Ik hoorde dat je met de fighter, wizard, cleric en rogue kan spelen klopt dat?
lee LIJK , deze game ken je volges mij maar beter gelijk als je hem koopt ergens achter in je achtertuin begraven, ziet er egt niet iut, of er moet nog we heeeeeeeeeel veel aan gaan veranderen.
IK ga hem denk ik kopen, lijkt me een erg toffe game. Ook tof dat ie nu exclusief is. Ik vind hem er overgens prima uitzien.
lacht ik koop hem misschien ben gek op D&D vanavond weer gamen .. DM 3rd Edition, Bithright D20 Campaign