1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

  1. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    volgens mij dus ook
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, er zijn maar 2 Mortal Kombat films: Mortal Kombat uit 1995 en Mortal Kombat Annihilation uit 1997. De eerste is gewoon best goed, zeker voor die tijd. De tweede is slecht, maar kan nog best vermakelijk zijn op een regenachtige dag.
     
  3. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    heb ze allebij echt LANG geleden gezien en idd vond de eerste stiekem best wel vet voor die tijd :') vooral de eind battle en dat met sub zero
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja Mortal Kombat: Annihilation is het vervolg van de film Mortal Kombat 2. Alhoewel er nooit een Mortal Kombat 1 film is uitgebracht, snap ik niet waarom de eerste film M K 2 heet, en de 2e film Annihilation.

    Ik heb ze beide nog op dvd haha, Maar goed deel 2 vind ik persoonlijk beter, hier krijg je een soort van indruk over het hele gebeuren. En hierbij zit Motaro, Sektor, Rain, Ermac, Sindel, Barraka,Sheeva,Sub Zero (het broertje van ''De'') Sub zero die gene met het litteken dat is zijn broertje als ik het goed heb. De gevechten zelf vind ik niet zo spectaculair, zo zie je bijna geen special moves terug in de film. Wel zijn de gevechten uitgebreider als bij deel 2, en zitten er naar mijn mening meer vettere personages in als deel 2.

    al met al, best een leuke film om hem weer eens na zo'n lange tijd te zien:+
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag met alle karakters de arcade ladder gedaan. De meeste op Easy en een paar op medium. Vind dat het verschil op het einde niet eens zo al te groot is, maar enkel onderaan de ladder.

    Verder de Krypt alles unlocked. Had er nog 4 te gaan en toen kreeg ik al de achievement. Dit mede doordat ik de 4 geheime locaties ook had geopend. Kortom die rekent die dan ineens mee..... foutje?

    Verder begin ik al iets beter te worden, enkel krijg ik combo's maar niet voor elkaar. Als het dan al een keer lukt dan kan ik ze niet standaard reproduceren. Iemand wellicht een site gevonden met een lijst per karakter voor combo's???

    Zoek er voor Stryker, Scorpion en Noob.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    TestYourMight

    Waarschijnlijk de beste site voor MK op het net samen met Shoryuken.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Thanks,

    Ik kom meestal op ultimatemk.com en op trmk.org. Op de eerste zitten een paar extreem goede spelers van UMK3, maar weinig leden/actie. Op trmk is het druk, maar vaak half/half info ed.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ben nu bij challenge #230~ begint soms wel lastig te worden :9
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hahaha, ik vind het nu soms al lastig.... zit ergens in begin 100. 8)
     
  10. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Mensen ben ik nu gek of is deze game alleen echt lekker te spelen met een een of andere dure arcade stick... fatalities en special moves zijn bijna ondoenbaar met de normale controller.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Met de SF-pad mis ik anders bijna nooit, de nieuwe grijze is overigens ook niet slecht, maar toch minder... enkel als ik gehaast ben. Daarbij vind ik de fatalities echt te makkelijk om uit te voeren. Je kunt de combo echt super langzaam invoeren en dan nog pakt die.
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Fightpad ruleert
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een beetje YT filmpjes aan het kijken en een persoon genaamd TylerLantern komt echt met zieke combos. Natuurlijk zal zo een volledige combo nooit lukken tegen een andere speler, als hij de combo breaker gebruikt, maar toch. IIG leuk bedacht de combos, maar ik ga niet tijd insteken om ze te leren, denk ik.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb geen problemen met de normale controller eigenlijk.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Check4900 heeft imo "betere" combos, neemt niet weg dat beiden ontzettend zieke filmpjes hebben.

    Overigens zijn erg veel combo's gewoon niet practisch om te doen vanwege breakers en omdat ze erg situationeel zijn(zoveel afstand van de hoek etc)
    Maar ALS je de kans krijgt dan ook zeker die combos gebruiken als je het kan.
     
  16. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook. Dat de game soms disconnect midden onder een potje online?
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja had ik van de week met zerochaos erg irritant.

    Maar patch is in de maak las ik dus hopelijk word het dan een flink stuk beter.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Even gekeken en ik ben het met je eens. Check4900 heeft betere combos. Cyber Sub-Zero heeft trouwens echt een makkelijke 41% combo mits je X-ray hebt.
     
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Is toch verdomme niet normaal hoe die gast die combo's maakt :eek:
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Voor de nachtbrakers onder ons die wat goede MK willen zien, deze stream laat over enkele momenten gameplay van een tournament zien met behoorlijk grote namen. Ben benieuwd. Het word overigens ook in een archive na de tijd gezet, dus je hoeft het niet life te checken.

    Powerup 2011
     

Deel Deze Pagina