TV heeft geen 3.5mm, wat kan ik doen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sjorrit, 26 apr 2011.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag een nieuwe TV van LG gekocht helemaal blij maar eenmaal thuis gekomen bleek dat er geen 3.5mm out op zit. Dit zat op mijn vorige TV wel en ik had daar mijn Logitech 2.1 set op aangesluiten.

Het probleem is dus dat ik er een Xbox, PS3, laptop en ziggo kastje op aansluit. Nu kan ik bijv. mijn 2.1 setje wel met een stekker apart aansluiten op mijn xbox/ps/laptop maar dan moet ik elke keer stekkers switchen.

Wat zijn de oplossingen? Ik heb zelf al gedacht aan een 5.1 setje (wat nog meer kosten met zich mee brengt waar er eigenlijk geen geld voor is) of een opticol naar 3.5mm kastje maar die zijn ook erg duur. De tv heeft verder ook geen uitgangen op de Optical out na...

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Welke tv heb je precies gekocht?

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Vaak zit er nog wel een 2x tulp audio out op en dan is een verloopstekkertje van n paar euro voldoende.
    Anders kan je de koptelefoonoutput gebruiken

4. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

5. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het zelfde probleem met een LG tv, top merk, maar dat dit ontbreekt is wel jammer. Werkt zo'n kabeltje echt op de wit rood als je een HDMI kabel op de xbox hebt aangesloten? Loopt het geluid dan niet via de HDMI of iets?

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    als je HDMI aansluit gaat beeld + geluid via HDMI.

Deel Deze Pagina