1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro 2033: The Last Refuge

Discussie in 'Games' gestart door Tommie, 16 aug 2006.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond Normal zeker niet moeilijk.

    Ik zou je aanraden om op die Ranger setting te spelen. Weet alleen niet meer of die DLC nou gratis was.

    Op ranger doen je kogels meer damage maar gaan vijanden ook sneller dood. Voelt wat realistischer en past meer bij de setting. Ranger hardcore moet je niet doen de eerste keer want zonder Hud spelen is lastig als je alles nog niet weet te vinden
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    en ranger is dat normal easy hard??
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ranger is dus met aangepaste damage settings. Ranger hardcore is moeilijk maar gewoon Ranger is niet moeilijker dan normal. Het speelt alleen anders.

    Je krijgt minder ammo maar hebt ook minder ammo nodig.
     
  4. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb eerder al de 1000G gehaald echter heb destijds de Ranger pack niet aangeschaf ivm de glitch achievements. Ze zouden niet unlocken tijdens spelen net zoals dat toen bij Army of two 40th het geval was. Weet niet of dit inmiddels verholpen is.
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    omg ik speel nu op easy maar kwam net echt wat weirds tegen
    ik ben vlak voor hoofdstuk 3
    en ik kom plots allemaal ''normale'' mensen tegen
    ik moest miss wel 3-4 magazijnen op iemands hoofd leegpompen voordat ie doodging...
    hoe kan dat??
    giga bug ofzo??
     
  6. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch had ik liever gehad dat ze het einde van het boek gebruikt zouden hebben in de game. :9
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand?
     
  8. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat had ik een tijdje geleden ook. Heel raar inderdaad..
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel heeft een beetje hetzelfde sfeertje als Stalker, en ziet er ook nog eens fantastisch uit. Het moraliteitssysteem is ook erg verfrissend, veel beter uitgewerkt dan in bijv. BioShock. Met het verhaal zit het ook wel goed, iets wat ik ondertussen wel gewend ben van Oost-Europese shooters/games in het algemeen.

    Wel jammer is dat de gunplay gewoon niet echt goed is. Er zitten leuke wapens in, maar problemen met hit registration en de A.I. gooien roet in het eten.

    Al met al een sterke game die het spelen meer dan waard is, mede door een goede campagne en het feit dat het één van de best uitziende games tot nu toe is. Ik verheug me al op het vervolg.
     
  10. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat veelal verwijt word aan slechte hit detectie of slechte damage registratie heeft ook een andere oorzaak. Je moet meteen andere wapens kopen omdat de wapens waarmee je begint of die je oppakt in de eerdere missies totaal geen damage doen, in het begin van het spel maakt het nog niet zoveel uit maar zodra je wat vordert in het spel worden de vijanden sterker en krijgen ze meer armor en beter wapens. Je hebt ook twee typen kogels die je kunt gebruiken, als je de 'gouden' munitie gebruikt dan doen je kogels veel meer damage. En er zijn missies waar het de bedoeling is om weg te rennen en waarbij schieten dus nauwelijks effect heeft.

    De vijanden hebben over het algemeen wel veel kogels nodig maar waarschijnlijk is er daarom de DLC pack uitgebracht om de balans wat beter te maken. Jammer dat je hiervoor moet betalen aangezien een hard mode bij elk ander spel standaard is inbegrepen. De a.i. is soms wel achterlijk maar ach, in welk spel zijn ze dat tegenwoordig niet. Hopelijk word daar de volgende generatie consoles meer aandacht aan besteed.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2011
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is er iemand die het verhaal van de game wil uitleggen ik snap het niet helemaal?

    je zit in een ondergronds gebeuren omdat de wereld vernietigd is..
    maar waarom, en wat is je missie/goal
    waaromzijn de mensen tegen je? wat wil je bereiken?

    de sfeer is trouwens wel heerlijk in deze game!!
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Metro 2033
    Metro 2033 is gebaseerd op het boek Metro 2033 van Dmitriy Glukhovskiy. Het verhaal gaat over duizenden overlevende na een nucleaire oorlog. Sommige mensen en dieren zijn door straling geïnfecteerd geraakt en veranderd in kwaadaardige wezens. De overlevende mensen in Moskou gaan daarom hun metro stations als schuilkelders gebruiken, veilig van de straling en kwaadaardige wezens.

    VDNH, een noord station waar een paar honderd mensen leven, raakt in problemen. De kwaadaardige wezens, bekend als ‘the dark ones’, proberen het station over te nemen. De overlevende proberen de dark ones terug te dwingen, maar het wordt met de dag moeilijker. Je stapt in de schoenen van een VDNH inwoner. Het is jou missie om het hart van de metro te bereiken en de legendarische Polis om hulp te vragen.
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het eigenlijk wel passen bij de game, als je snel zonder ammo zit krijg je meer dat gevoel van 'kut, ik moet overleven' in de tunnels. Ipv dat je gewoon iedereen kapot kan knallen. En die gouden kogels doen idd veel meer dmg dan die verroeste, maar ze zijn beide ook weer geld waard dat je nodig hebt om spullen te kopen enzo. geeft toch wat diepgang aan de game.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waarom zo weinig posts in dit topic? Ik heb deze game besteld bij bol.com. Hoe vinden jullie hem?
     
  15. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem top. Vooral de Sfeer en de Graphics zijn goed.
    Op gameplay gebied zijn er wel wat "foute" te ontdekken, maar dat deert de pret allerminst.

    Ik zou zeggen een goede aankoop!
     
  16. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind het, zeker voor dit geld een heel goede game.
    Niks mee met de graphics, leuk verhaal en veel lol te beleven in de game :)

    Ben er nu mee bezig, en ik vermaak me er prima mee :D
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarom geen Last Light topic?


    [yt]SKsB4hECFMQ[/yt]
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Go your gang, je kunt er zelf toch ook wel een maken?
    Wel tof dat er een nieuwe Metro komt.:thumbs:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb geen idee hoe al die shit werkt met codes enzo, ik wilde toen ook een Risen 2 trhead maken maar niemand legde uit hoe het moest.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Succes.
     

Deel Deze Pagina