1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 maakt redelijk hard ventilator geluid

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door demonoid, 30 apr 2011.

  1. demonoid

    demonoid Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,
    ik heb sins gisteren een xbox 360 alleen de ventilator hoor je nogal.
    ookal speel je geen game en zit je op het menu dan hoor je de ventilator nogsteeds draaien. het is gewoon een soort blaas geluid.


    kan hier iets aan gedaan worden en dan niet hardware matig alsjeblieft
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Installeer je games op de HDD. Als het goed is, is je xbox dan muisstil. En verder, staat hij goed geventileerd? Misschien wordt ie heel warm door slechte ventilatie of andere apparaten.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet echt genoeg ruimte hebben anders krijg je de befaamde RROD. Helaas spreek ik uit ervaring.
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke xbox heb je ? nieuw model ? ouder model of een 2dehandse. Hier zit namelijk ook heel wat verschil in
     
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de oude witte en de zwarte elite maken geluid vergelijkbaar met een straalmotor :p De nieuwe zwarte S modellen horen echt heel erg stil te zijn, zeker als een game geïnstalleerd is.
     
  6. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals hij zei heeft hij zijn Xbox sinds gister. Hij moet nog wennen aan dat de Xbox hard ventileert.

    Tegenwoordig vind ik het niet meer erg, ik hoor het niet meer. Ben er allang aan gewent.
     
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    We ventileren allemaal wel eens hard.. :D
     

Deel Deze Pagina