[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, grootste moeite. De eerste keer kreeg ik hem tot de helft, maar daarna nooit weer gehaald. Ik ben wel bereid het risico te nemen wat jij noemt. So be it dan maar, wil de game wel uitspelen.

2. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren deze game even geleend. Ongeveer een kleine 3 uur zitten spelen. Ik vind hem tot nu toe veel beter dan ik verwacht had! Vooral de sfeer is top, de stijl en de mogelijkheden. Ik waan me in een Mad Max achtige wereld. Kan niet wachten om vandaag weer even wat uurtjes te maken. Zit eraan te denken om de GOTY versie op te pakken. Is co-op echt een grote toevoeging? Misschien kan ik mijn vriendin ook wel zo ver krijgen. ;)

3. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het een keer solo en een keer co-op spelen om beide gevoelen te ervaren. In ieder geval vond ik het spel zeker zo goed om het minimaal 2x uit te spelen. Co-Op moet je sowieso proberen, het is wel leuker naar mijn mening. En het geeft de game een andere sfeer.

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik heb de game afgelopen weekend voor het eerst gespeeld. Een vriend kwam vrijdagavond langs met Borderlands....wij beginnen.........

Zondagmiddag ging hij weg en waren we level 26....damn wat een geniale game is dit in co-op zeg. Ik denk zelfs de tofste co-op game die ik ooit gespeeld heb!

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Inderdaad, geniaal op co-op. :) Ik was ook 1 of 2 weken geleden begonnen en wij zitten ook al in lvl 30. Da's echt vet, we komen een gebied binnen dan soms gaan we allebei een andere kant op, soms samen de strijd aan. :cool:

De DLC is ook leuk, nouja, Underdome schijnt het minst leuk te zijn, maar dat was de enige die we tot nu toe hebben gedaan. Met z'n tweeen is t echt vet. :D

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel mee eens ja, ondanks dat je partner fokked op kan raken als er iets misgaat omdat hij bij je in de game zit. Dat probleem is recent nog besproken hier, door mij o.a.

Voor de rest wel dikke fun en je kan lekker knallen met een gast die veel hoger is dan jij. Scheelt een hoop ergenissen bij boss battles. Gelukkig heb ik tot nu toe alleen gebruik gemaakt van co op voor de eindbaas van het originele spel. Voor de rest alles zelf gedaan. Co op komt later wel, als er dan nog mensen voor te vinden zijn. In V2 bijvoorbeeld, met betere loot.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  8. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
  9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hah vet. Grappig filmpje ook. Die gast heeft best mazzel. :+

10. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zou maar "neee" zeggen, dan sta je ff voor lul bij je 50 vrienden 8)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja. :+

Forever alone.

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Maar dan weet je toch wel zeker lijkt mij dat ze Jaaaaaaaa zegt

Of ze kan goed faken :cool:

13. Jubudje

Jubudje Member

Leuk Bevonden:
    0
    Egt een heel leuk spel, Donderdag avond gekocht in de stad bij Game-Mania nieuw voor 20euro + alle uitbreidingen \o/ om 21:19 was ik eindelijk level 50 en al 1x uitgespeeld nu speel ik op playthroug 2.

Wel moeilijk ben bijna bij de eindbaas weer \o/ ben benieuwd of ik die dood krijg ik hoop het wel :p in playthroug 1 had ik hem in 1x dood gemaakt haha.
    Zit nu op 29 uur speel tijd naja best snel nog

Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  14. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2de playthrough vond ik makkelijker dan mijn eerste, zal wel aan de wapens gelegen hebben. Dus de eindbaas gaat jouw ook wel lukken lijkt me :)
    En 29 uur dat is volgens mij echt snel, kan niet meer herrineren hoelang ik erover deed maar denk wel wat langer.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het blijft een retevet spel ja. Ik ben wel blij dat ik een Soldier heb, want dat scheelt echt een hoop. Heb een keer met de hunter etc gespeeld, maar dat is echt geen lekkere class imo. Soldier heeft die turret nog en die red meerdere malen je leven. Heb ook een uitstekende build moet ik zeggen. :)

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Roland is awesome, de meest stabiele allround char die er is. De Hunter is ook wel lachen om te spelen met z'n revolvers hoor trouwens. Wat ik zo jammer vond is dat er geen oranje assault rifles in de game te vinden zijn blijkbaar, heb echt eeuwen zitten zoeken maar nooit een gevonden. Sterke revolvers en uber snipers vind je genoeg, daarom vond ik zo'n Hunter ook wel kicken.

17. Jubudje

Jubudje Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het wel dat het in 1x weer lukt zal vanavond even proberen maar zulke goeie wapens heb ik nog niet egt :mad: maarja we zullen zien

en dan gelijk uitbreidingen gaan kopen en tot 69 gaan :D

18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Bumpje, leen Borderlands momenteel van een vriend en vroeg me af of iemand deze wil co-oppen met mij. Zit nog vroeg in de game level 8 of 9 geloof ik. Opnieuw beginnen heb ik ook geen probleem mee. Voeg me maar toe XBL als je interesse hebt.

19. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik dit spel wel wil, het lijkt me erg vet maar op een of andere manier twijfel ik eraan, kan iemand mij overtuigen waarom dit spel zo vet is?

20. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CO-OP met mij :+

Deel Deze Pagina