PS2ers :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielzo, 20 mei 2003.

1. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een ps2 daar spelen mijn kids nu op en ik heb voor mijzelf een xbox ;-)
    Ik ben over gestapt en heb geen cent spijt van mijn aankoop dit alleen al omdat sony veel te lang wacht met het uitbrengen van een online pack zoals netwerk kaart en de xbox heeft ook nog eens een Harddisk waar je voor sony dadelijk weer heeeel veel euro`s tegen aan moet gooien . PS2 heeft veel games maar xbox heeft de online strijd voor mij al gewonnen ik speel me eigen suf met return to castle wolvenstein echt een verslavende topper..

groetjes marco _O_

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb dat dus ook wel een beetje..als ze de PS2 hoger gaan prijzen dan de Xbox..ma als ik wil PS2en dan gaak lekker naar een vriend van mij...
    ma hij zegt ook wel zelf dat de Xbox wa beter is...maja

iedereen z'n ding...al ga ik er ook altijd wel fel tegenin als ze het denken beter te weten...en dat ze dan dus zeggen dat de Xbox slechter is dan de PS2...

3. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ook van die mensen die zeggen dat ze de ps2 veel mooier vinden enzo, en dat noemen ze als voorbeeld midnight club 2, dan weet ik dus al meteen dat ze er geen verstand van hebben.
    Maar het ergste vind ik nog dat ze zeggen dat ze de PS2 controller beter en relaxter vinden dan die van de gamecube of xbox. Alleen om die controller heb ik al geen PS2 gekocht.
    Ik vind em gewoon niet lekker in de hand liggen en die 4puntsdruktoets vind ik al helemaal krom. (Ik weet het er zijn zoveel mensen die de PS2 controller helemaal het einde vinden)
    Maar een vriend van mij toen hij plaatjes had gezien van de cube controller dacht hij dat die dus helemaal niet lekker zou zijn en verrot zou spelen. Hij speelde er een minuut mee en vond em helemaal relax.
    PS2 heeft alleen als voordeel dat sony een paar goede devolopers binnen heeft weten te halen. Hierdoor kiezen mensen voor de PS2 met het argument: PS2 heeft de beste/meeste games. Maar veel van die games komen tegenwoordig ook op Gamecube en Xbox uit.
    En de inhouse/1st party games van Nintend en Microsoft vind ik persoonlijk beter dat die van Sony.
    Dus mensen wees slim en ga niet op de marketing van Sony af en ga voor 1 van de betere consoles(Gamecube of Xbox).

4. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een xbox, maar vind dat het spellenaanbod van de ps2 nog wel beter en uitgebreider is. Dit wil niet zeggen dat de xbox niet meer dan genoeg leuke spellen heeft.

Ik ken ook niemand die zo 'kinderachtig' reageert als het over xbox of ps2 gaat.

Laten we het erover eens zijn dat beide consoles gewoon gaaf zijn.
    Ze hebben allebij voordelen. Met een ps2 is het gemakkelijker spellen ruilen en 2e hands kopen, omdat veel mensen een ps2 hebben. De xbox kan in theory echter veel mooiere spellen draaien als de ps2. Deze moeten er echter nog wel veel bij komen, want echt veel supertoppers hebben we niet.

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in. Ik hou gewoon van games en het maakt mij ook niet uit op welke console. Maar van de consoles vind ik de Xbox toch het beste.
    Volgens mij zijn jullie het ook allemaal met mij eens dat het niet uitmaakt welke console het beste is, maar de games die erop verschijnen.
    Ik ben trouwens ook van plan om nog eens een PS2 aan te schaffen O-)

Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

nou, sinds afgelopen winter en voorjaar ben ik toch een beetje teleurgesteld in die line-up van ze.

alle sjit waar ik echt op zat te wachten is uitgesteld, en hetgene wat wel uitkwam viel vies tegen.

als ik mn xbox gebruik nu is het voor halo, daarnaast zit ik achter mn cube (die ik uit ellende maar gekocht heb voor de Triple A titels, die de xbox nog niet echt heeft op halo na).

voor de rest zit ik me te vervelen op internet en te wachten op halo 2, fable en half life 2.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    -=DEMO=- for president _O_

Nah, serieus: Dit is de 1 van de beste opmerkingen die ik ooit gehoord heb over dat console wars gedoe *)

Ik vind het zo triestig dat mensen een spelkompjoeter verdedigen omdat ie schijnbaar beter is... Xbox is een leuk apparaat, maar mensen behandelen 'm als een heilige koe. Het is maar speelgoed :+
    Wat interesseert mij 't dan PS2, NGC of Xbox beter is.. Als je d'r maar plezier van hebt. En als je mensen kent die een andere console hebben dan is dat mooi meegenomen, dan kan je daar andere games spelen.. Ook leuk toch ?

Console wars wordt mij iets te letterlijk genomen :{

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd Dioga, misschien moeten mensen 't meer gaan zien als speelgoed...damn wou autotjes zeggen, maar dan krijg je 't zelfde....kinderen blijven kinderen, èh, geef ze iets waar ze blij mee zijn en ze hemelen 't op, geef een ander iets vergelijkbaars en ze kraken 't af...sad but true (en 't maakt bijna niet uit hoe goed ze opgevoed worden ;))...

PS. ik wil niet zeggen dat 'ouderen' hier niet aan meedoen...maar 't lijkt mij toch voornamelijk kids-stuff

9. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze kunnen gewoon niet velen dat de Xbox zie a zo grafisch al veel en veel mooier is dan de PS2.
    Laat die Jaggie Kings maar.
    King of the pop-ups!

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dan toch de fanboy uit wil hangen doe 't dan in 't Nederlands...of iig een b'tje Nederlands :+

11. Yen Lo Wang

Yen Lo Wang All 9 of 'em!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gewoon allebei NODIG! Momenteel is m'n X-doos opgehaald voor reparatie, dus ik ben hevig aan het shaken van ontwenning....WIL HALO.....WIL MECHASSAULT!!!
    Echter zit ik nou ook weer op m'n werk met het idee; strax als ik thuis ben weer lekker GTA VC spelen op m'n PS2, heb er nu al zin in! Dus moet ik ze gewoon allebei hebben en iemand die een van mijn consoles loopt te dissen snapt er geen ruk van. Ze zijn allebei een 1e levensbehoefte.

12. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Of jij ken gewoon niet goed lezen :confused:
    Anyway, Xbox is nu eenmaal veel en veel mooier dan PS2 en dat is een feit :9

13. Zexy.Poo.Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook soms nog op mijn Super Nintendo, omdat op consoles met slechte graphics ook vaak nog GOEDE games zijn.
    Dat de Xbox grafisch veel mooier is dan de Gamecube of PS2 speelt geen rol, het zijn de games die erop uit komen. Ik heb mijn Xbox gekocht omdat de games mij aanspraken, waar heb jij hem dan voor gekocht?

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor ik kan niet lezen dit is echt bijna nederlands |:-:

Ze kunnen gewoon niet velen dat de Xbox zie a zo grafisch al veel en veel mooier is dan de PS2.

15. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de Racegames.
    Ik heb zelf btw ook 1,5 jaar een PS2 gehad en heb um van ellende de deur uit gedaan.
    Ze liepen hard te schreeuwen toen de PS2 nog niet eens uit was:

'' Hij word moooooooi, dit en dat ''
    '' Toy Story Graphics ''

etc. etc. etc. etc.

Uiteindelijk is de PS2 sinds de komst van Cube en Xbox al het lelijke trage eendje...

16. Zexy.Poo.Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk is na de datum waarop hij zichzelf heeft aangemeld Saaur. Wij als goede-diehard-oude-slimme-gamers moeten newbies dingen leren O-)

17. Zexy.Poo.Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf, het is al een oudere console. Dan is de hardware ook verouderd enzo. Als je zo gaat denken over consoles en dergelijke kun je niets meer kopen, want er komt altijd wel beter spul op de markt. ;)

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    *kuch* Silent Hill 3 *kuch*

Oh, en de PS2 heeft een 100 keer groter game-aanbod dan de XBox, dat is ook een reden om de PS2 te verkiezen boven de XBox.

Ik vind alle consoles wat hebben

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de racegames??? Hmz...d'r is pas 1 1/2e semi-goede racegame op de xbox (en dat is niet alleen mijn mening :+) Maarja, dit topic gaat eigenlijk nergens heen en wordt alleen maar een console flame war, dus ik ga me er lekker niet meer mee bemoeien :+

Trouwens Zexy, zo diehard ben ik niet, want TGM is nog steeds offlimites ;)

20. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ik schrijf zoals ik praat, bevalt je dat niet ? Pech en reageer er dan gewoon niet op snuggere.

@Pbateman

PS2 is al paar jaar langer uit en qua graphics ? check gewoon een doorsnee game van de PS2 eens en een doorsnee game van de Xbox.

Laatst bewerkt: 22 mei 2003

Deel Deze Pagina