gta IV kan niet meer laden?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Davinstyle, 2 mei 2011.

1. Davinstyle

Davinstyle Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik m'n xbox opstart en GTA IV wil doen.. waar ik met de story line bezig ben en al op een goede 70% zit.

krijg ikj sinds vandaag voordat hij hem automatisch begint te laden deze melding ;

The downloadble content required for this autoload is not available. Press A to start a new game of grand theft auto IV.

Is nu echt mijn save game weg? of valt hier iets aan te doen?

mocht het een reden zijn ; ik heb geen xbox live en de internet kabel hangt ook niet in m'n xbox

alvast bedankt.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je als laatst een game gedaan met een van de 2 downloadable content? Zo ja, dan moet je die even opnieuw downloaden en dan zal hij je laatste save weer laden.

3. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Als je xboxlive hebt, moet je even online gaan.
    Moet je even update als dat nodig is.
    Checken of je alle downloadable content hebt gedownload die je al eerder gekocht en gedownload hebt.

Ik heb namelijk het zelfde mee gemaakt met Red Dead Redemption, dit leek erg veel op dit probleem en was alleen vanwege een update die ik gemist had. Toen was ik op dat moment ook gedisconnected van XBL.

4. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Niks aan de hand. Je hoeft niks te downloaden, door de update load ie alleen even niet automatisch die savegame. Start dus gewoon het spel op, ga naar het menu, kies load, laad je 70% savegame en sla vervolgens even 1 keer op. De volgende keer als je opstart laad ie dan gewoon weer die game.

5. Davinstyle

Davinstyle Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, bedankt het heeft gewerkt! \o/

Deel Deze Pagina