1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Las ik op Tweakers en, naast de Apple Store zijn er erg weinig winkels (althans online, maar vaak is het in traditionele winkels niet beter) die dit product verkopen en als ze het wel verkopen (zoals bol.com) dan is de levertijd erg lang (vermoedelijk 2-3 weken) en ik weet hoe dat vaak afloopt.

    Ik ga 'm dan maar bestellen bij de Apple Store denk ik, als de levertijd daar zo kort is als ze beweren, ook al is ie daar 10 euro duurder.

    Nu nog bedenken of ik het wil laten graveren en zo ja wat ik er op wil laten zetten. Dat is wel erg leuk trouwens, dat ze dat gratis doen als je bij Apple Store koopt! :)
     
  2. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Even een vraagje, m'n pa werd gister gebelt door vodafone dat z'n abbo bijna afloopt en dat hij de keuze had tussen een iPhone 4 en nog wat telefoons. Maar is de Iphone ook al meteen simlock vrij?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb geen idee of de iPhone 4 dan al meteen simlock vrij is, had je pa eigenlijk moeten vragen. :9
    Maar hij valt in ieder geval zelf (legaal) simlock vrij te maken.
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Bij T-Mobile zijn alle iPhone 4's nu simlockvrij als je ze koopt in samenwerking met een abbo. Hoe dat bij vodafone zit weet ik niet..
     
  5. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Je pa moet dit aanvragen (die unlock) daarna issie simlock vrij.

    Ik zal binnenkort ook wel worden gebeld door T-mobile. Mijn 3gs abbo loopt af (2jaar) en ze zullen me zeker naar een nieuwe abbo willen hebben.

    Maar ik heb besloten nog geen nieuw abbo aan te gaan en gewoon dit per maand te blijven betalen. Dus mijn 3Gs te houden.
    Ik wacht tot na de zomervakantie. Er zal dan wel meer bekend zijn over de evt. 4S of 5 iphone.
    Tevens is dan de discussie over de diverse diensten (afknijpen voip en chat) meer duidelijk.

    Ik wacht dus ff met een nieuw toestel. Na Mei ben ik vrij van abbo en kan ik overstappen naar wie ik wil.
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even wat vragen over een macbook pro 13 inch.
    - Zit er veel verschil tussen de 2 versies m.u.v de processor?
    - Ik zie dat de graphics allebei Intel HD Graphics 3000 zijn, is dit wat? Kan ik Adobe after effects hier goed op runnen?
    - En als ik hem thuis op een 23 inch beeldscherm aansluit: is het dan gewoon goede kwaliteit?
    Thanks voor de antwoorden alvast
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    - Hardeschijfgrootte.
    - Het gaat wel. Maar ga niet hardcore videobewerking uitvoeren. Daarvoor kom je tekort.
    - Ik sluit er zelfs een 27" LED Cinema Display op aan, en dat is super.
     
  8. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan welke monitor je hebt en aan de aansluiting. Digitaal (hdmi/dvi) vs analoog (vga/S-video)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze zijn de store aan het updaten nu. Hopelijk nieuwe iMac's want ik ben wel toe aan een nieuwe. Heb nu de early 2008.
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe iMac's staan in de store, misschien toch maar eens 1 gaan kopen. :)
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nice!

    Volgende maand deze bestellen :)

    21,5": 2,7GHz
    2,7-GHz quad-core Intel Core i5
    Resolutie van 1920 x 1080
    4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
    1 TB harde schijf1
    AMD Radeon HD 6770M
    met 512 MB
     
  12. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost hij? Ben erzelf nog niet over uit of mijn nieuwe macbookpro 13 of 15 inch wordt. Hij is voor school. Foto en videobewerking. En ik heb thuis een beeeldscherm van 23 inch
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Apple Store

    Ik zit zelf te denken aan de "goedkoopste" 27" versie. Nog even wachten op de belasting centen, en mijn huidige iMac verkopen :)
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor de nieuwe 21,5 inch. Vind 27 inch toch te groot voor mijn bureau, dus even mijn oude imac verkopen. Kan in de nieuwe imac ook geheugen van de nieuwe macbooks? Aangezien ik daar nu 2x4 in heb zitten en in de iMac er 4 sloten zijn voor geheugen? Dus ik dacht 4x2 :)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In de iMac kan maximaal 16GB RAM, dus 4 sloten.
    Dus ik denk dat je gewoon je reepjes uit je MBP er ook zonder problemen in kan doen.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Let wel op de snelheden.. Deze zijn de afgelopen tijd vaak veranderd van 1033 naar 1333. Als je alles uit je Mac wil halen is dat erg belangrijk. In veel gevallen zal het gewoon werken. Maar gaat tegelijkertijd wel je bussnelheid overdracht omlaag.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vandaag omdat mijn muis (weer) is overleden maar is een Magic Mouse gekocht. Ding is even wennen, maar werkt wel fijn! Vele malen fijner dan de Mighty Mouse in ieder geval, dat was echt een rampending :9
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Magic Mouse is wel een chill dingetje voor o.a webbrowsen etc ja, alleen gebruik ik hem echt bijna nooit. Gebruik eigenlijk vrijwel alleen het gruwelijk fijne trackpad van m'n MBA.

    @ je avatar, die is van Machinarium toch?!
    Had hem 4 dagen terug nog gekocht als ik er niet achter was gekomen dat m'n pa een nieuwe CC had aangevraagd ivm PSN gedoe.
    Hoop dus dat de nieuwe snel binnen is en ik Machinarium eens kan spelen!
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja klopt. Ik heb de game zelf niet, maar ik vond dit mannetje zo liev <3
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waarom heb je de game zelf niet :mad:.
    Jullie misschien nog leuke aanraders uit de Mac Store?

    Games zoals Angry Birds, Flight Control en Plants vs. Zombies heb ik al op de iPhone dus die hoef ik niet meer op de Mac.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina