Yup, en dat is nog een understatement. Ze zijn echt door de ondergrens gezakt dit seizoen met de eerste twee afleveringen.
wtf is dat in de video... kijken als je episode gezien hebt, ookal spoilt het niks Spoiler Rita Verdonk ?
Als je Tyler Perry kent, en je weet over die comedy central awards, vond ik de aflevering gewoon goed. Geen klassieker, maar zeker wel vermakelijk.
Ik heb zeker een aantal keren gelachen, maar dat is omdat ik weet wie Tyler Perry is. Bijvoorbeeld toen hij de enige was die de award ging ophalen, en dat hij toen ook op school bleef. Daarna toen Token de enige was die om hem moest lachen. En op het eind toen ik dacht dat die robot opgesloten werd in die metalen bal, maar dat dat dus Tyler Perry was.
Vond hem ook niet leuk, alleen het stuk dat Cartman duits gaat praten en die poster van one and a half men waren genius
Moet wel zeggen dat ik dit seizoen best grappig weer vind. In alle drie de afleveringen worden er weer ouderwets. Doelgroepen, bedrijven en landen voor schut gezet.
Sinds kort ook maar weer begonnen met South Park (en Top Gear en Family Guy). Bevalt goed. HumancentiPad was geniaal.