1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, uiteraard verwachtte ik niet dat Fifa 11 perfect was, maar zeg nou zelf ze beloofde echt heel veel en als je alle filmpjes keek dacht je wel van zo dit is het hoor, maar dan komt ie uit en fout hier fout daar bug hier bug daar, tja en dat pro passing is ook best wel een faal. Uiteraad kijk ik erg uit naar Fifa 12 en uiteraad koop ik hem op de release dag, maar ik hoop gewoon dat het sowieso veel realistischer wordt en dat alle Fifa 11 bugs eruit worden gehaald.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Pro pasing een faal? Misschien moet je eens op manual spelen. :) Dan werkt het echt perfect, als je het aan kunt tenminste. \o/
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meeste mensen spelen op assisted en gaan dan zeuren om de Pro Passing, altijd zo typisch. Als je op assisted speelt komt elke bal aan, waardoor het onrealistisch en ronduit kut wordt omdat ballen soms bij de verkeerde spelers komen. Wil je een voorzet geven en duw je de (LS) een beetje naar rechts om hem op de zestien te leggen, komt hij toch gewoon bij de eerste paal bij de spits. Dat soort bullshit, of dat ie gewoon helemaal ergens anders naar toe gaat. Manual is voor de echte helden. Ik speel zelf alles op semi en manual. Crossing, lob en switching op manual, de rest op semi. En passing power assistance uit natuurlijk, anders kan je gewoon nog steeds ping-pong-passen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mooi dat de menu's ook aangepakt worden. Ik ben daar zeer benieuwd naar.

    Waar ik wel voor vrees met al die updates omtrent het realisme van de spelers en blessures: Het kan dus gebeuren dat er tevaak blessures omtreden dan eigenlijks normaal is in een voetbalwedstrijd. Het moet kort gezegd geen slagveld worden. Het kan zijn dat ik het helemaal mis heb, maar het is even een punt van aandacht.

    Ook hoop ik, omtrent de menu's nog even, dan die ongeveer net zo simpel/makkelijk worden als met de oudere, of oudste, fifa's van vroeger. Dat kan met de huidige technieken dus ook een stuk vlotter verlopen, mag je dan verwachten.

    Online natuurlijk ook alles bijwerken. :cool:
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Daar ben ik ook bang voor. Net als met die handsballen of dat de bal tegen de scheids aankwam. Dat zat er dan in, en dan kwam het meteen veels te vaak voor ....
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Naja ik speel op Semi en Manual hoor, vind steekpassjes wel lekker op manual maar gewone niet.
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat is een hele belangrijke, elke top speler moet ook top zijn, Pirlo is eigenlijk waardeloos in Fifa 11 ( op zijn FK's na ) want hij word veels te snel van de bal gezet. Als je een speler hebt met weinig kracht, dan moet hij heel snel zijn als je fatsoenlijk gebruik van hem wil maken.

    Wat ik ook kut vind is dat als een speler een tijdje geblesseerd is of wissel staat ( in het echt ) en er komt een grote spelers update langs dan wordt hij gelijk een boel naar beneden gehaald in z'n overal, ik speel redelijk vaak met Chelsea en Bosingwa was van 81 naar 77 gebracht en nu speelt ie waardeloos, Ivanovic speelt de sterren van de hemel en is van 81 naar 82. Drogba speelt een tijdje slecht en word gelijk naar 86 gehaald, terwijl Rooney ook een lange tijd slecht speelde maar die blijft dan weer 88, Lampard en Gerrard spelen bijde een waardeloos seizoen maar houden hun ratings vast, kheb het idee dat Engelsen een beetje naar voren worden getrokken.

    Ik had laatst is een keertje PES 11 Demo gespeeld ( moest het toch even proberen ) en vond het nogal waardeloos, alleen zag wel iets leuks met die opstellingen. Als jij bijvoorbeeld je Linksback eruit wilt halen en een Linksbuiten erbij wilt gooien op Fifa dan moet je eerst je hele opstelling omgooien en meestal staat het dan nog niet goed, je hebt er bovendien ook maar 40 sec voor als je online speelt. Bij PES sleep je je linksback eruit een sleep je een linksbuiten naar binnen en dan speel je gelijk hoe je het wilt hebben.
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Dankzij de nieuwe engine, de Impact Engine, kent Fifa 12 de grootste verandering in de serie sinds vier jaar tijd. Dat legt Aaron McHardy, hoofd gameplay design bij EA Vancouver, uit aan OXM.

    "Het is de grootste verandering die we gemaakt hebben, sinds we de engine opnieuw hebben gebouwd voor de next-gen consoles. We hebben de engine weer van de grond af opgebouwd, dus een grotere aanpassing is er niet. We halen een groot deel uit het spel, dus het is een gigantische verandering."

    "Het lost heel wat problemen voor ons op dit jaar, het geeft ons meer nauwkeurigheid, beter momentum, meer realistische uitkomsten. Het lost heel wat situaties op waar ons voorheen niet aan waagden. We maken de game meer open, zodat je in die situaties komt en nieuwe, coole en interessante dingen tegenkomt, maar het legt ook een basis van dingen die we in de toekomst nog kunnen doen."

    Officieel heeft EA de titel nog niet aangekondigd, maar wij durven te beweren dat we rond oktober weer een virtueel balletje kunnen trappen.
     
  9. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Is vaak geen goed voorteken bij EA als ze weer deels overnieuw beginnen :'-(
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik wil ook een leave ban zien. na 3 keer leaven een 3 uur ban ofzo :)
     
  11. Successively

    Successively Guest

    Overdrijf je niet? Als mensen leaven krijg je de win toch gewoon.
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje overdreven, maar ze kunnen beter doen:
    - Bij een 0-0 stand kan je quiten tussen de 1ste-5de minuut als er lagg is.
    - Als iemand op 1-0 komt tussen de 1ste-5de minuut en de tegenstander quit dan, dan telt het gewoon als win 3-0
    - Ook dat als je in het team kies scherm zit dat je dan kan zien hoeveel potjes iemand heeft gespeeld en hoeveel keer gequit.
     
  13. Successively

    Successively Guest

    Met clubs quitten maakt wel uit omdat je dan een slecht cijfer krijgt, dan zou ik graag willen dat ze je automatisch een 8 geven of meer. Maar met 1 tegen 1 vind ik dit wel ok, je krijgt gewoon je win.

    Wat ik wel graag zou willen: Wanneer je met 2 goals of meer voorstaat en je disconnect dat je dan niet de loss krijgt.
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dan maakt iemand 2-0 en verbreekt de connectie? Lijkt me niet erg handig:+
     
  15. Successively

    Successively Guest

    Wie gaat er nou opgeven als hij 2-0 voorstaat? :+
     
  16. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je dan zeker bent van een overwinning. Als je de wedstrijd uitspeelt terwijl je 2-0 voor staat kun je makkelijk nog verliezen. Triest maarja er zijn mensen die dan dus gaan disconnecten als ze 2-0 voor staan om zeker te zijn van winst.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten wat doen aan die Leavers! vieze Pussy's
     
  18. Successively

    Successively Guest

    Wow oops, ik wou zeggen dat hij dan niet meeteld, dus nogmaals: Als je met 2-0 voorstaat en je disconnect, telt de wedstrijd niet mee.
     
  19. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze ook maar wat aan het publiek doen, dat is zo lelijk , allemaal gare pixels op elkaar,en dat moeten dan toeschouwers voorstellen, fakkels en vlaggen mogen er ook wel in
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Mee eens, mag ook wel wat meer gejuich enzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina