oh men, ik heb net eindelijk die ingame presentatie gezien...maar hier is Halo2 niets bij prachtig man....(excuses aan alle halo2 fan(boy)s die ik hiermee beledig hoor, maar damn, dit is echt uber...)
volgens mij gebruiken die mannen een soort van filter. Want de gfx van die game is echt ongelofelijk mooi. Mooier dan halo 2 en doom III maar 't is ook heeeeeeeeeel iets anders. Als je vergelijkt zie je dat het er gewoon compleet anders uit ziet. Volgens mij zit er een soort van ruis filter over de half-life 2 gfx heen. En dat maakt het het juist heel echt dus dat hebben ze goed gedaan!
offtopic: ik heb dat filmpje van half_life_2.mov (519 MB) gedownd. maar nu kan ik 'm niet openen! zegt dat quicktime de file niet kent??? iemand een oplossing???
haha zoveel mb gedownload voor niks sorry het is wel lullig. Mischien heb je een oudere versie van quicktime.
Dit spel ziet er idd mooier uit dan Halo2... maar ik denk dat halo2 het op het gebied van gameplay veel verder gaat schoppen dan deze.
Zeker vanwege het succes van Halo zal Halo 2 heel goed gaan verkopen. Maar jah, Half Life verkocht ook goed. Het ziet er wel erg goed uit, oook ff het filmpje bij Gammo gezien. Zag er wel gaaf uit!
volgens mij heeft Half-life wel beter verkocht als halo..maar goed half-life is er ook al veel langer maar goed. Kijk half-life 2 is mooier. Maar volgens mij is de sfeer in halo 2 veel beter. Het hele verhaal enz. maar ja we gaan zien. half-life 2 komt 30 september al dus het is een mooie game om mezelf even mee zoet te houden
Ik denk "persoonlijk" dat je Halo en dus Halo 2 ook meer als een arcade fps met een goed verhaal moet zien. Je hoeft niet zoveel na te denken en puzzels op te lossen en het komt meer aan op het uitdenken van vuurgevechten, Half-Life 2 heeft meer een simulatie gevoel, je moet je omgeving gebruiken en de objecten daarin om problemen op te lossen of vijanden buiten de deur te houden, daarom vind ik Halo ook echt een console (easy learn and play with your friends) shooter en Half-Life 2 een PC shooter met natuurlijk internet en de mod community. maar das mijn opinie...