1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel bekend hier, maar zojuist TV Gemist plugin geïnstalleerd:
    http://www.ardani.nl/Site/TVGemist

    Mogelijk om van verschillende sites uitzendingen te bekijken.
    Jammer dat de bitrate van deze sites laag is, kan de maker van deze plugin niets aan doen natuurlijk, anders was het echt top geweest.
     
  2. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 'probleem' met de Music library.. Als ik mijn MP4 met usb aansluit op de Xbox 360 (S) dan 'schommelt' de muziek kwa volume niveau, dit is erg irritant, hebben jullie dit ook? edit: Met een usb stick, hetzelfde probleem.. Het intro gaat normaal 'hard' en dan als er gezongen wordt, is het net of de volume knop lager gedraaid wordt.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
  3. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu met het volgende: Ik 'stream' muziek van mijn laptop naar de Xbox 360, maar nu ik kijk bij music library en dan: 'Saved Playlists' staat mijn mapje 'Xbox 360' genaamd er tussen. Maar als ik er dan op klik staat er: "No songs found" terwijl op de computer wel muziek in dat mapje staat. Weten jullie hoe dat komt?
     
  4. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hetzelfde alleen dan met Video library terwijl het eergister nog gewoon deed...? Heb al geprobeerd met WMP om alles opnieuw toe te voegen dit lijkt ook niet te werken?
     
  5. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, allemaal al geprobeerd maar geen enkel effect. Helaas.

    De xbox 'ziet' alleen de albums die er standaard zijn opgezet toen ik de laptop kocht.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  6. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij heeft het ook geen effect, nog steeds geen video's in mijn video library, en als ik via windows media center probeer, geeft die alleen lege mappen aan.. weet iemand hoe dit op te lossen? moet ik een port open zetten of iets dergelijks want heb een nieuwe router..?
     
  7. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb helaas geen media center weet iemand waar ik het kan downloaden of zo
     
  8. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring om bv .mkv om te zetten naar WMV bestand en dan voornamelijk dat ie het audio gedeelte ook goed omzet. Ik heb namelijk veel .mkv bestanden met 5.1 ondersteuning, maar wanneer ik 'm omzet naar WMV wordt ie in stereo omgezet m.a.w. zonder 5.1 ondersteuning. Of kan ik dan beter een andere formaat kiezen die de Xbox 360 kan afspelen.
     
  9. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje ik heb me pc met me xbox op mediacenter ( windows 7) nu ga ik naar me Losse HDD(van me pc ) maar kan geen muziek afspelen op de xbox via mediacenter, films wel maar ook dan weer niet met subs, een progammatje die subs kan inbakken? het zijn TS files de films
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  10. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me laptop connecten met me xbox maar het wil maar niet lukken :mad: ik wil zeg maar muziek streamen via tversity alleen me xbox kan me laptop niet vinden. Hij vind hem alleen als ik test pc doe via de xbox dan connect hij ook maar als ik dan naar muziek ga dan zie ik me pc niet in die lijst wel een andere pc van mij maar die zit in de andere kamer :mad: weet iemand hier een oplossing voor ?
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    welke anti-virus want daar had ik ook problemen mee
     
  12. crashpilot

    crashpilot Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hey iedereen ik heb een probleem

    ik heb windows 7 en xbox 360 als extender toegevoegt
    hij connect geen probleeem
    maar nu is me beeld van me tv slecht
    ik zie zwart met in het midden heel veel blauwe streepjes
    als ik op de xbox guide knop druk dan springt het beeld goed
    wat kan het probleem zijn want heb alles afgespeurd
    maar krijg nergens iets gevonden op internet
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om met windows media centre een .avi file + .srt file samen te laten afspelen/streamen op de xbox360 ?
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet is dat niet mogelijk.
     
  15. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    in de media centre heb ji bij verkunnen een aanal "aps"zoals Mejane, uitzendinggemist, radio 538. zijn er hier nog meer van of moet je het met deze 11 doen? en waar kan je die vinden?
     
  16. KersySoldierNL

    KersySoldierNL Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo.

    mijn media center zegt dat hij de extender niet kan installeren.
    wat moet ik doen om media center werkent te krijgen op me xbox s ???

    heb al het een en ander geprobeert maar krijg het niet voor elkaar helaas.

    HELP AUB!!!
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  17. KersySoldierNL

    KersySoldierNL Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand die me kan helpen???
    als ik bijv. black ops speel dat er nat type moderate.
    hoe kan ik dit weizigen naar nat type open???
     

Deel Deze Pagina