1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik nam Bolton vanwege Elmander, had die kerel een zwart pijltje :mad:
    Dus moest ik Klasnic nemen, achteraf goed afgelopen :p.
     
  2. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik ben op zoek naar een leuk voetbalspel. is dit wat? Zitten hier ook landenteams in of moet ik maar voor fifa 11 gaan?

    ik speelde nog regelmatig echt oude voetbalspellen waar je zelf de richting en snelheid van de pass moet bepalen in plaats van dat die bal automatisch naar een medespeler gaat. ik heb net namelijk een paar demo's van pes en fifa gespeeld en het was echt teleurstellend. iedereen kwam telkens in de bal en als er iemand diep ging, kon ik geen steekpass geven, zodat ik nooit kansen creeerde. is er een bepaalde instelling die ik over het hoofd heb gezien?

    Alvast bedankt
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier kan je het beste achter komen door de demo's van FIFA 11 en PES11 gratis te downloaden op Marketplace ;)
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niet helemaal, want de demo van PES is toch wel minder dan het spel zelf.
    Maar goed, het geeft een indicatie.
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik dus ook gedaan, maar ik kan dit gewoon niet geloven. alle ballen gaan automatisch naar een medespeler. wtf? en als e met Y een steekpass wil geven om iemand alleen voor de goal te zetten, gaat de bal nooit heen waar ik dat wil. is er een optie om zelf de richting van een bal te kunnen bepalen? dit kon wel gewoon in een voetbalspel uit 2002
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is niet helemaal zo hoor. Tuurlijk, als je met Barcelona speelt, pass je wat zuiverder omdat de passing-attributes van die spelers hoger zijn dan de meeste andere spelers.
    Probeer voor de aardigheid maar eens goed te passen met - pakweg - de Graafschap i.p.v. Barcelona of Man Utd... ;)
    Wat passen met de Y betreft: Je moet je mannetje laten kijken waar je die pass heen wilt sturen anders gaat-ie verkeerd. Ook hangt de lengte van de pass af hoelang je de pass-knop ingedrukt houdt.
    Kwestie van oefenen :)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat? Je vergeet gewoon de manual passing te verkondigen. Wie passed er nou nog steeds zonder L1 (op de PS:cool:? Geen wonder dat ik als vanouds weer van iedereen win 8)
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt gelijk, maar ik gaf alleen antwoord op zijn vraag over de Y-knop ;)
     
  9. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    In de demo zit geen De Graafschap toch :)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Pff ik vond (vind) de demo echt veel beter, speelt heerlijk.
    Hopelijk gaat 2012 op dezelfde voet verder.
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat manuel passing dan? moet ik dan de hele tijd een bepaalde knop indrukken? en hoe laat je je mannetje dan in een bepaalde richting kijken? wat bedoel je hiermee?

    heb net nog even de 2 demo's gespeeld, maar kvind pes wel beter dan fifa, bij fifa is het helemaal dieptriest, zo nu en dan geef ik een goede steekbal bij pes, maar het probleem is een beetje dat iedereen in de bal komt. heel irritant.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als je echt 100% manueel wil passen moet je inderdaad een extra knop gebruiken (LB of LT ofzo).

    En met je mannetje laten kijken bedoelt Han dat de kerel met balbezit wel moet zien waar de lopende man loopt ipv blind te geven.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mensen mogen me trouwens altijd toevoegen voor wat potjes
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als je gaat spelen kun je say het beste via de Xboxworld community doen, password is xbw. Dan wordt alles bijgehouden.

    Ik wil vnv wel ff 2vs2 doen met iemand van xbw, lijkt me ook best tof.
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    zekers, 2 vs 2 is gewoon lachen, zeker als de 1->2tjes lukken.
    Ik ga wel eens online naar zo'n room, maar ik snap er nog niet veel van, hoe ik mee kan doen aan een game die anderen starten.

    Ik weet niet eens hoe ik iemand invite voor een game. hoe zielig is dat, ik heb het spel al maaanden.

    gisteren alle online potjes verloren, wat een hel...
    schoten die er net niet in gaan, maar de tegenstander schiet 1 keer en hoppa, raak!...grrrr. Ook dat selecteren van spelers blijft op beslissende momenten gewoon dikke ruk.

    ik ga maar eens wat meer offline gamen, een competitie starten ofzo.
    Was al eens begonnen met zo'n become a legend, maar de t#ring! wat duurt dat lang voordat je iets bereikt.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat dat kon met twee online-spelers? Dacht alleen een offline medespeler.
     
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ooit gelukt als je naar zo'n room gaat, maar vraag me niet hoe

    erg gaaf, mits de verbinding van iedereen oke is
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongen je moet echt wiskunde hebben gestudeerd om die gameinvites enz te snappen. Kon dat nou echt niet makkelijker, Konami? 8)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    2 vs 2 is erg leuk, doe het soms met een vriend. Nemen gewoon standaard Man City, winnen dan bijna van elke topclub 8).
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gewoon een master league beginnen, dat is echt zo verslavend!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina