1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ey hoe kan ik ervoor zorgen dat wanneer iemand me heeft gebeld(ik heb dus het nummer), dat ik dan meteen de naam van de persoon erbij kan zetten?
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Toevoegen aan je telefoonboek :+
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar hoe? Heb je ook een wp7?
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat maakt Windows mobile 7 beter/fijner dan Android?:+
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Telefoontje drukken, op het nummer drukken, dan zie je onderin 'save' staan. + New account drukken, daar kan je foto toevoegen adres erin zetten etc... That's it!

    Misschien de vloeiende interface, de snelheid, minder nutteloze apps, Xbox Live integratie, Zune integratie, een vaste app interface (METRO UI style), People Hub (integratie van alle social network sites in 1 hub), Live Tiles support, GEEN iconen interface... etc etc

    Genoeg dingen die WP7 uniek maken, en juist daarom ben ik voor WP7 gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hopelijk wordt het makkelijker om apps te kopen nu xbox live paypal krijgt :)

    Je kan ook je huidige vrienden linken met andere accounts ook erg fijn. Ik ben nu echt een WP7 fan ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt vind ik ook een handige feature, vooral als je Facebook vrienden hebt toegevoegd kan je die aan een enkel account linken.

    Heb je de IMDB app al Fardo? Die app is echt heel mooi gemaakt, daarnaast ook nog een handige app om up-2-date te blijven van het laatste WP7 nieuws is Windows Phone News app die is ook erg handig en mooi vormgegeven.

    Je kan trouwens nu ook de gratis Avatar Gadget app downloaden, kan je nutteloze dingen doen met je XBL Avatar. Die app was eerst 2 dollar nu is ie gratis te downloaden van de Marketplace.
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat meerdere mensen hier de HTC HD 7 hebben. Waar hebben jullie hem vandaan (waar besteld) en vooral wat betalen jullie en krijgen jullie (sms/bel min.)

    Vast bedankt!
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Geen WP7 (wel WM6.5 :+), kan over een maand nieuw abo uitzoeken dus moet even een keus maken.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb hem uit Duitsland (16gb HD7) daar is hij al geruime tijd tekoop, hij was van o2 maar is debrand (geen logo van provider op de telefoon). Ik heb er een Simyo (250 min/sms en 1gb per maand = 14,95 euro) simcard in werkt perfect. Oh en de prijs (waar ik heel veel geluk mee heb gehad) was 390 euro (normaal 510 euro).
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wut, is je abonnement blijvend €14,95? Dat is echt geen geld voor wat je er voor krijgt. :eek:
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt...

    http://www.simyo.nl/sim-only/actie

    Sterker nog ik kijk net in mijn online factuur van Simyo en heb afgelopen maand maar 12 euro betaald :)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Thx, dat is hem. Lekker het nummer koppelen aan de live account van de persoon. _O_

    Sms'en is wel echt gay, hij maakt uit zichzelf debiele woorden. Ik tikte 'naam' in, maakt ie er 'ma'am' van... :emo:
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je moet even bij Settings kijken en dan op Keyboard, daar moet je even 'Suggest text and highlight misspelt words' uitzetten :) Sms'en gaat daarna weer goed, komt omdat de Nederlandse taal nog niet word ondersteund daarom maakt ie allemaal verkeerde woorden ervan. :)
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar waarom doet ie dat automatisch? Ik druk alleen de laatste letter in en krijg echt de meest bizarre anti-woorden. 8)

    Volgens mij moet ik trouwens 'correct misspelt words' uitzetten.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Op welke taal heb je je keyboard staan? English moet hij staan, en misschien als je hem 2de hands hebt dan heeft de vorige eigenaar misschien die woorden in het woordenboek gezet hehe ik weet het ook niet! :D Het enige wat je kan doen is die suggestie dinges wat ik hiervoor poste uitzetten, heb ik ook gedaan.
     
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Ik heb zelf een HTC HD2 (Met officieel WM 6.5)

    Maar wil andere roms opzetten en zit te twijfelen tussen android en WM7, en aangezien ik 6.5 echt haat, vraag ik me af of WM7 wel zo goed is :+

    En al die dingen die je noemt is bijna allemaal server ofzo wan Micrisoft nodig, maar met die Roms kan je account niet mee activeren dus heb ik dat allemaal niet (ofzoiets).
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Roms zijn ook niet officieel vergeet dat niet he. Daarnaast zal WP7 nooit zo goed draaien op een HD2 als op een HD7 (die speciaal voor WP7 is gemaakt) Maargoed ik kan me idd vinden in de dingen die je over WM 6.5 zegt, dat was ook bagger.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee weet ik, maar ik ga er vanuit met een 1Ghz processor dat hij WM7 wel gewoon aankan. Maar gaat mij meer over of hij veel makkelijker is, fijner werkt dat soort dingen. Heb zelf ook geen Xbox meer dus die live functies schieten sowieso al niet op.

    En met market enzo, is WM7 meer aan te raden dan Android (Android werkt gewoon perfect, ook met market enzo)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Android heeft veel meer apps.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina