Eerste keer dat ik geregistreerd ben, heb een hele berg games vergaard in de afgelopen jaren en wil nu van het grootste deel af tegen een degelijke prijs
Geen bizarre prijzen, wel goeie games. Meeste games zijn ideaal voor het boosten van je gamerscore, of gewoon heel tof om in co-op te spelen.
Prince of Persia (2008 versie, dus niet de nieuwste) 10 euro
Dead Rising 10 euro
Just Cause 2 12.50 euro (promo)
Tony Hawk American Wasteland 7.50
Dante's Inferno 10 euro
Afro Samurai 10 euro
Call of Juarez: Bound in Blood 7.50
Crackdown (originele versie, geen classic) 7.50
Halo 3 (Classic versie met postertje) 7.50 (laagste prijs bij Bart Smit is nu 12.00)
Dead Rising 2: 20 euro
Kane and Lynch 2: Dog Days Limited Edition (ongebruikte codes) 12.50 euro
Silent Hill homecoming 10 euro
Bourne Identity 7.50
Het regent gehaktballen (of Rainy with a chance of Meatballs): 10 euro
(Makkelijkste achievement-game in de lijn TMNT, Avatar (Die zonder blauwe reusachtige smurfen!) en Night at the Museum 2)
Transformers the game: 7.50 (ook redelijk makkelijke cheev-game)
Alan Wake CE (Boek met extra DVD met Avatar outfits en thema's en soundtrack, DLC code is gebruikt) 20 euro (Let op! Moet sowieso verzonden worden per pakket!!)
Far Cry 2 CE 20 euro (in houten kistje, met ongeopend FC2 t-shirt, making of DVD, spelkaart op speciaal papier) zelfde verhaal als hierboven
Verder verkoop ik ook mijn oude Xbox 360 elite met 120GB harde schijf. Woensdag jarig geweest en van een deel van de envelopjes een nieuwe Slim gekocht. Garantie is bijna verlopen, maar heeft het altijd perfect gedaan. Nooit RROD op gehad, nooit gerepareerd. Mag verkocht worden met alle bovenstaande games voor een zeer schappelijke prijs van....... we beginnen bij 150 euro...!
Alle prijzen exclusief verzenden tenzij anders overeen gekomen. Bij meerdere games is korting bespreekbaar.
Laatst bewerkt: 15 jun 2011