Ik weet wat je bedoelt, maar dat doe je toch echt zelf. Als je niet beweegt, blijft hij gewoon bij het mannetje staan. Probleem is dat je bijna altijd wel beweegt...
Yay, heb nu iets van 74 wins, 8 gelijk, 10 losses. Streak van 17. Ben weer lekker bezig online na een lange tijd gestopt te zijn.
Hello iedereen , dit is mij eerste post hirr ,maar ik zou graag tegen een paar van jullie een potje doen. kijkn hoe ik ervoor sta . add me op xbl; Martyyyy
Iemand nog tips voor het verdedigen met die slechte spelers in clubs? Wij creëren vaak genoeg kansen, maar onze verdediging wordt soms zo makkelijk uitgespeeld... Ligt het aan mij of kapt werkelijk iedereen naar binnen? Zo voorspelbaar, maar vaak zo lastig om te verdedigen.
je gewoon niet happen he! en zorgen voor rugdekking zodat je als iemand met 2 kan aanpakken als ze solo gaan.
Iemand een team waarin ik vandaag een potje mee mag spelen? Ik ben redelijk goed, en m'n pro is iets van 85.
http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/632A0001/976395/overview Als je wilt kan je een paar potjes meedoen met FC NZR. Alleen weet ik nog niet of er mensen van de club nog vanavond online komen.
Ik heb vandaag heel de dag, tot 12 uur ofzo. Want daarna komt m'n broer weer thuis, en gaan we samen gamen (zijn console). Ik wil gewoon keer samen met andere XBW'ers voetballen met anderen, en met je pro is ook dik.
je mag ook wel een keer met ons mee doen. Laatst gelijk gespeeld tegen nzr dus gelijk niveau ongeveer. Vanavond zal iig niet meer lukken. Want ik gan vanavond naar kyteman..
Wij hadden gewonnen met 4-2 nog he. En jullie hadden ook nog eens een keeper op doel die elke wedstrijd wel 3 100% goals eruit haalden.
Zonet ff een potje met Mancity gespeeld die spelen echt fijn Wie wil er eens een potje tegen mij ? heb wel maar 673 punten staan
Iemand paar potjes meedoen met FC NZR ? We zoeken iemand die prima uit de voeten kan op CAM/CM. Als je mee wilt doen kan je altijd Alpine zn party joinen .