Spel zou gaan kosten: 40 euro eerste 2 maanden zijn gratis daarna meen ik iets van 7 euro in de maand. Ik vind het in ieder geval meer dan waard
ik koop hem morge wel in de winkel, als ik klaar ben met me examen , en dan ga ik me gelijk heel het weekend opsluiiten in me kamer
het is leuk en er is ook een offline functie maar je heb een Xbox live acount nodig om het te spelen (online en offline)
maar gaan die 2maanden gratis gelijk in als je het spel voor het eerst ostart?, en na die 2maanden als je dan niet online speelt moet je dan trouwens wel gewoon gaan betalen, ook al speel je hem offline?
Yippie ik heb um! Zojuist effe offline paar questjes gedaan. Ga later op de avond online checken. Is er verder al iemand hier die 'm ook al heeft kunnen bemachtigen?...
marre, gaat die gratis proeftijd nou in vanaf de eertse keer dat je het spel opstart?, en ookal speel ja alleen maar offline, moet je dan alsnog die 9Euro per naamd betalen?
Ik baal wel ontzettend van die maandelijkse kosten maar ga 'em denk ik toch maar halen want ik vond 'em op de Dreamcast zeer verslavend! Zou overigens mooi zijn als je voor een kwartaal/half jaar/jaar kon betalen i.p.v. maandelijks...
maar kan iemand aub antwoorde geven op mijn vraag die ik in mijn vorige post heb gesteld heb alvast bedankt ff snel antwoorden, want dan ken ik hem morgen waarschijnlijk ook gaan halen
Als ik het hier goed lees kun je zonder Live het spel NIET spelen Dan zou dat spel niet voor mij zijn. En geef ff een antwoord op de vraag van XboxRulez4ever! Ik wil het ook weten.
die 2 maanden gaat pas in als je hunter paspoort neemt (online) na die 2 maanden moet je 9euro ofzo betalen en het geld wordt van de creditcard die je bij xbox live heb gebruikt afgehaald en ik moet zeggen dat het grafisch mooi uit ziet ik had slechter verwacht *edit* en je kan het niet spelen zonder xbox live er wordt een char aangemaakt van een xbox live acount
Inderdaad, die 2 eerste gratis maanden gaan in zodra je een 'hunterslicence' neemt, m.a.w. de eerste keer dat je online gaat. Na die 2 maanden kost het € 8,95/mnd Een Xbox-Live account is wel 'n vereiste om de game te spelen...ook offline. Blijf je altijd offline, dan komen er geen extra kosten bij, maar mis je wel het één en ander... p.s. kon vanavond (nog) niet online...denk dat de EUR-servers nog niet 'up' waren. Morgen nog maar eens proberen
stomme e-plaza ze hebben hem wel daar, maar ze mochten hem morge pas verkopen, dat slaat egt nerges op, en voorde rest hadden ze hem nergens *pakt slaapzak en gaat voor de e-plaa liggen.