Tuurlijk wel. Casemods zijn natuurlijk geen probleem. Hardware mods voor het spelen van illegale games mag idd niet.
ik heb nu een Xbox 360 controller met PS3 thumbsticks, maar die dingen zijn echt moeilijk in te bouwen!
Ik vind persoonlijk van niet, door de bolle bovenkant van de PS3 stick heb ik er minder grip op. Hetzelfde verhaal bij de triggers, doordat ze bol zijn heb ik er minder grip op.
ik vind juist van wel, de normale van de Xbox 360 zijn minder stroef, die van de PS2 zijn stroever. iedereen heeft zijn eigen smaak.
Is er iemand bekend met thumbsticks van www.modsticks.com ? Ik heb er een aantal besteld, ze zijn inmiddels binnen. Ik heb nog geen tijd gehad om ze te testen. Ze zien er in ieder geval veelbelovend uit.
Beetje jammer alleen dat de radiator nu niet op een koele plek staat, sowieso vind ik het niet mooi staan op deze manier.
Om eerlijk te zijn vind ik het zonder die radiator ook kaal maar ik ben met een nieuwe case bezig en komt daar waarschijnlijk een lcd voor temp. En ik ga van die snelkoppelstukjes hale dan kan ik de radiator gewoon loskoppelen