[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vette shit. Hopelijk laten ze meer zien tijden E3.

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit, even mijn pre-order plaatsen als het kan \o/\o/

Update: Infinity Ward's @fourzerotwo just weighed in on the leak, offering, "A lot of hype & a lot of leaked info on #MW3, some still accurate, some not. To avoid spoiling the experience, I'd wait for the real reveal." We wonder how the accurate / not accurate percentages look; regardless, if you want 100% accurate you'll want to hear it straight from the dev. Everyone else, dig in.]

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    En nu zijn jullie de negatieve meelopers :emo:
    Natuurlijk gaat dit snel maar voor het zelfde geld zit hier een ander team achter die er iets fantastisch van maken.
    Om van te voren al te zeggen dat het bagger is vind ik een beetje kortzichtig.
    Ik kijk wel of hij leuk word of niet, grote kans dat het een hype game word die niet boeiend is maar voor het zelfde geld is hij gewoon superieur gaaf!
    Ik ga tenminste niet van te voren zeggen dat hij bagger is of vet, kan alleen zeggen dat hij me tot nu toe al wel weet te boeien qua info.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Negatieve meelopers? Daarnaast, zowel ik als pkager zeggen helemaal niet dat wij denken dat het bagger wordt. Alleen dat Call of Duty een ongelooflijke melkkoe is en ik voeg daaraan toe dat mensen het spel elk jaar vrolijk kopen op release om vervolgens te gaan zeuren hoe slecht het spel wel niet is en dat ze terug willen naar de goede oude tijd van CoD 4 of MW2 in het geval van Black Ops.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mensen blijven het kopen omdat CoD gewoonweg ontzettend lekker speelt, van veel andere shooters heb ik het gevoel dat er gewoonweg iets niet klopt, ongeacht hoe goed uitgewerkt alles is. Halo ook heel wat jaartjes gespeelt om er alleen achter te komen dat ze in Reach de vertrouwde formule de rug toe hebben gedraaid, maar dat terzijde.

Customization zal wel heel erg uitgebreid worden, ik zie de optie om een scope en holographic tegelijk te gebruiken, dat je de ironsights naar beneden kan doen(ook verwisselen?) Neem aan dat je nu ook je mannetje kan aanpassen. Oude vertrouwde Noobtube is ook terug met een nieuw likje verf8)

Hopelijk geen dual wield van shotguns en weer terug als primaries.
    Van mij hoeft het hele systeem niet overhoop te worden gegooid. Nieuwe maps, wapens, meer customization, theater, paar nieuwe modes en ik ben happy.

Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen roepen wel de games komen te snel achter elkaar. Maar imo zie ik de Treyarch titels niet als COD. Enige MP die ik speel zijn die van MW en bij de Treyarch titels speel ik dat nooit eigenlijk. En bekijk ik ze als 2 anders games. Qua kwaliteit en features.

7. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dezelfde oude Q3 engine word dus weer gebruikt. Ziet er echt verschrikkelijk gedateerd uit.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet waarom het zo erg is eigenlijk. En ik snap het ook wel.
    MW is een franchise waar zo voor deel 1 al een pad uitgestippeld hebben hoe de franchise moet eruit moet zien. En dan ga je niet tussen de games door een engine veranderen dat veranderd dan de hele concept van een game. Als de MW franchise klaar is dan switchen ze zeker wel naar een nieuwe engine. En denk persoonlijk dat IW met een eigen engine bezig is. :)

9. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo jammer dat een "discussie forum" niet meer hetzelfde is als vroeger.
    Want hier kan ik niks mee. :)

11. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vergelijking met BF3, let op dit is een pre-ALPHA screenshot..

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Van een dikke PC versie draaiend met alle toeters en bellen aan op 1080p

Denk maar niet dat de 360 versie er zo uit ziet

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    jaa pcies wat ga je nou lopen vergelijken met een pc game hoe doelloos is dat.

14. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je idd wel gelijk in, maar laten we eerlijk wezen, BC2 ziet er al stukken beter uit dan MW2 of Blops.

En voor die gast hierboven waar ik op reageerde waarom het onzin is, is omdat Activision zelf de ongekende hoge verkoopcijfers echt niet had verwacht. En de reden dat ze het uit lopen melken, geen nieuwe engine zullen ontwikkelen is juist vanwege die verkoopcijfers. Black Ops heeft het meest verkocht van alle CoD games, en die heeft juist een sub hd Ps3 versie bijvoorbeeld. Het punt is dat de mensen die CoD games kopen de graphics prima vinden.

Activision gaat hierom echt geen geld en tijd steken in een nieuwe engine, omdat ze denk ik gewoon niet goed de capaciteit zullen hebben om een engine te ontwikkelen die de Call of Duty feel kan behouden. De game draait niet voor niets al jaren op een Q3 engine. Hevig gemodificeerd dat wel, maar het blijft Q3 onder de motorkap. Als je een nieuwe engine wilt ontwikkelen zul je die dus zowel 60fps moeten maken, en het moet betere graphics dan deze engine kunnen vertonen. Maar omdat het zo ongelofelijk moeilijk zal zijn om zowel dat te doen als de Call of Duty feel behouden, zullen ze gewoon de Q3 engine blijven gebruiken totdat de verkoopcijfers stagneren.

Lijkt me een vrij duidelijk zaak als je kijkt naar hoe Activision andere sequels heeft behandelt.

Uhh dude BF3 is ook gewoon een Xbox 360/Ps3 game hoor. Die screenshot zal toch vrij dichtbij het eindproduct komen hoe het eruit zal zien op jouw tv. In ruil daarvoor geen 60fps. DICE heeft een engine ontwikkeld die gewoon tot veel zieke dingen in staat is, en zal er waarschijnlijk beter uitzien op je 360 dan Crysis 2.

BC2 vergelijking pc/360 : http://www.youtube.com/watch?v=3WSHpAYzxYU

Dus ik twijfel niet dat BF3 er gewoon ook zo uit gaat zien. En voordat mensen gaan zeuren waarom heb je het over BF3 in het MW3 topic, omdat dit de twee grootmachten zijn die deze herfst tegen elkaar gaan strijden!

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb wat dit betreft altijd een dubbel gevoel bij COD.

Aan de ene kant zie ik pluspunten zoals,

- snelle vloeiende gameplay
    - goede functionele graphics
    - alle ontwikkeltijd gaat zitten in balanceren en gameplay tweaks

Maar aan de andere kant knaagt in mijn achterhoofd dat dit soort minimale updates wel de manier is waarop Activision o.a Tony Hawk en Guitar Hero heeft doodgemolken.

Maar uiteindelijk denk ik dat het FPS genre zo succesvol is op dit moment mede dankzij de CoD MW template.

De XP die je scoort, de perks, de killstreaks etc.

En dat er dus pas echt een grote innovatie gaat komen wanneer OF de verkoopcijfers enorm inzakken OF er nieuwe console hardware komt

Ik zie niet zomaar ineens iemand komen met iets wat van die template afwijkt de markt veroveren.

Ook Battlefield zit al jaren vast in zijn eigen template (die deels overeenkomt met die van CoD qua XP en unlocks).

Het stomme is een beetje dat toen CoD 4 uitkwam iedereen nog probeerde het op zijn eigen manier te doen. Halo, CoD , UT en elke andere shooter was net even wat anders en had zijn eigen sterke en minder sterke punten.

Nu heb je eigenlijk alleen nog maar Halo en CoD/BF wannabe's .. Iedereen probeert het op die manier te doen terwijl dat natuurlijk bij voorbaat kansloos is.

Je wint nooit van die reuzen door met exact hetzelfde te komen.

En de paar spellen die het anders proberen zijn of niet succescol op de consoles (Team Fortress 2 bijvoorbeeld) of ze zijn ronduit matig (zoals Brink)

Dus we zitten met zn allen een beetje gevangen in het verkoopsucces van de grote 3.

En ik zie ons daar voorlopig ook nog niet uitkomen helaas

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ik zeg ook nergens dat die niet op de 360 komt maar het is bevestigd dat de filmpjes op een pc waren opgenomen dus ik snap niet waarom je met pc screens aankomt zetten.

17. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vind ik het ook wel jammer dat CoD zo populair is, omdat idd iedereen het nu na probeert te doen. Battlefield 2 was natuurlijk de enige military shooter in 2005 naast Counterstrike, en hierna kwam later dus CoD4 die natuurlijk erg goed was. En er waren veel diverse stijlen fps games, en dat zie je nu gewoon minder.

Daarnaast ben ik het niet echt met je eens dat er de balance goed is, vooral vaak in het begin zijn sommige wapens sterk overpowered, je zou niet iemand vanaf de andere kant van een map een headshot moeten kunnen geven met een Uzi.

En Servantes, dat doe ik omdat BC2 ook vrijwel gelijk was met de console versie.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoor inderdaad veel mensen zeuren over BO maar ik vind het persoonlijk verreweg de best gebalanceerde CoD tot nu toe.

Alleen Second Chance er nog uit en ik zou helemaal blij zijn.

Vooral het niet stacken van Killstreaks vind ik een enorme verbetering

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wat dacht je van noobtubes icm OMA ? Tering wat ergerde ik me daaraan in MW2. Ik hoop dat ze daar goed de balans van vinden net zoals in BO. Launchers komen er zeker in. Zie:

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een BF fan-boy die in een COD topic mensen probeerd te overtuigen deze game te laten liggen. Riiiiiiight. Dat je COD "kut" vind begrijpen de meeste nu wel.

De screenshots die je ziet zijn waarschijnlijk van één van de eerste builds. Ga het a.u.b niet met elkaar vergelijken. En die BF3 shot PRE-ALPHA? Het is hetgeen wat we allen hebben gezien. Alles zit nog in de pre-prod. fase, dusja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina