[THPS3] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Messenjah, 4 mei 2002.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    THPS3 Help

Ik heb hulp nodig bij tokio, hoe krijg ik daar goud????? Ik haal max. 87, en die anderen halen allemaal 93 enzo. En hoe krijg je in godsnaam 500000 bij cruiseship????

thanx

2. sk8tamaniac

sk8tamaniac Xgamer

Leuk Bevonden:
    0
    als je goud wilt halen bij tokio moet je vooral heel veel reverten met grinds (liefst special bv. darkslide)

hoe je die 500 000 moet halen weetikook nie, ik had al gigantische moeite met de 400 000 bij los angelos

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    jah, LA heb ik ook nog niet...]:-

4. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Da's eigenlijk niet zo moeilijk, ik haal bij tokio nu ongeveer 98 en de cruiseship is ook zo te doen!:p

Tokio:
    Invert de eerste quarterpipe voor je, revert terug, manual even, grind kleine rail, weer manual en begin de volgende quarterpipe te grinden en blijf combo-grinds te maken tot de achterste tribune. Ongeveer 150.000 punten als je gebruik maakt van special grinds. Daarna ga je de achterste tribune grinden en blijf je doorgaan over dat touw bij de lampen tot de begin tribune. Doe je dit alles zonder op je bek te gaan dan heb je zo 98 punten.

Cruiseship:
    Laat het zwembad leeglopen!:eek: rechts van de grote mast is een kleine grind met een ventiel om het zwembad leeg te laten lopen! Daarna ga je het zwembad gebruiken voor mega combo's!!! Begin met een liptrick, revert, manual en grind het zwembad steeds in rondjes met springen over de glijbaan! Je punten blijven toenemen door het publiek eromheen dat je steeds weer een X erbij krijgt (10 -> 11 combo etc). Dan is het heel goed te doen. Doe ook de intro-lessen van Tony om revert en manual te leren!!!

Veel succes

Laatst bewerkt: 5 mei 2002
  5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks, IK HEB TOKIO EN CRUISESHIP!!! thank you, thank you. maar nu alleen nog LA, hoe doe je dat? Ik haal steeds 300000

6. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    Let op, iets lastiger...

Het gaat om het stukje met de they're grate bonus, zeg maar achter het gebouw met glas. Wat doe je voor veel punten:

Je gaat naar het allereerste begin van de railing toe, gaat langzaam omhoog tussen gebouw en carwash met aan beide kanten rails. Je begint met de rechterrail (gebouwrail), even springen over gat, doorgrinden, volgende gat en dan het moeilijke! Je moet aan het eind naar links springen en doorgrinden naar de they're grate bonus! Dit is haaks op de railing en zal even oefenen zijn wil je die consequent kunnen halen! Je grind dan erg langzaam en je moet nog ten minste één keer springen in een grind voordat je de sprong naar de volgende grind kunt maken (volgende sprong), je springt dan nog een keer over een gat en dan moet je naar links op de volgende rail springen! Je komt dan op de rail naast de carwash terecht. Deze grind je een stukje voor je weer naar de linkerrail (gebouwrail) springt om weer verder te grinden. Je komt dan bij een soort klein gebouwtje met quarterpipe met kabels aan een aantal kanten. Vanaf de gebouwrail spring je en druk je op grind en dan kom je op de kabel die leidt naar het gele gebouwtje bij de Free Balling. Bij het gele gebouwtje spring ik meestal en eindig de combo. Als je ziet dat er géén auto's aankomen kan je doorgaan in een manual en tussen de gebouwen de quarterpipe opzoeken en een liptrick doen en verdergaan met andere combo's. Maar let op de auto's!!! Anders zijn je puntjes opeens weg! En dat is zonde! Het aantal punten hangt af van de "special" grinds en trucks tussen grinds. Maar denk aan tussen de 140.000 en 200.000 per keer. Herhaal het dus!!!

Een ander punt om even snel een paar puntjes te scoren is bij het pierebadje bij het glazen gebouw. Doe een liptrick met een van de quarterpipes, revert, manual tot de quarterpipe aan de overkant en spring daar even. Tussen de 25.000 en 50.000 punten!

Wederom veel succes

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Tnx! ik ga het nu proberen, als het lukt krijg ik Oil Rig!! whoohoo...
    Is dat een leuk level?

laters

8. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    mwah...

Je kan een paar stoompijpjes grinden om een gat te blazen in het heli-platform....

Wel leuk, maar verveelt snel en je gaat vaak zwemmen!!!

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe ver ben jij al? zoals je hoort ben ik nog bezig met de eerst]:-

10. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    Rond de 10 of 11 keer uitgespeeld...

Ik heb nu dan ook alle extra levels:
    Oil Rig
    The Warehouse
    Burnside
    Roswell

en een zooitje extra skaters, zelfs een surfer, skelet, zwerver en een paar leuke filmpies. Vergeet niet om ook een keer een eigen skater te ontwerpen om de Pro Bails 2 tape te krijgen! Nasty!

Het is trouwens mijn eerste Tony Hawk spel, maar ik heb 'm al vanaf 14-03-2002 en dus kunnen oefenen!:p

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het! hoera! thanks nog een keer! Maar ik heb het toch een beetje op mijn eigen manier gedaan. Je hoeft nouwelijks specials te gebruiken! je bent dan wel iets langer bezig maar toch... thanks

ps ik had al codes gebruikt voor de filmpjes, daar kon ik niet op wachten, als je die van rodney mullen hebt, JEZUS!!!! dat is toch zo cool!

Ik heb hem vanaf donderdag voor de vakantie, 25ste

12. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, die heb ik nog niet gedaan... komt wel binnenkort}:]

't zal een paar uurtjes duren, maar dan heb je ook wat;)

13. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik nu ook! Dat filmpie is echt geweldig!!!
    Ik ben nu zo ver dat ik alleen nog maar cheats krijg wanneer ik alle goals gehaald heb!

[edit]Zit nu rond de 14e of 15e keer dat ik hem heb uitgespeeld, heb als laatste de super stats cheat gekregen;) }:] [/edit]

Laatst bewerkt: 10 mei 2002
  14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    cool, ik heb het nu 9 keer uitgespeeld en die sickscore bij cruise ship is een makkie, ik haal nu 1 miljoen enzo8) bij tokio haal ik gemakkelijk 98. weet je, je kan de "ahhh yeahhh" special van private carerra ook bij bijvoorbeel tony hawk doen, is echt grappig8)

Edit: nu 11 keer:9 :D

Laatst bewerkt: 9 mei 2002
  15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Xenior wordt maar nieuwsgieriger en nieuwsgieriger.....denk binnenkort Tony ook in mijn huiskamer.:9

16. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THPS 3

weet iemand hoe ik op het cruiseship de invert the highlines kan halen??? is het enigste wat ik niet kan halen!!!]:-

17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    je moet de pool leeg laten lopen, door dat kleine railtje naast die mast waar de secret tape boven hing te grinden. dan moet je de heletijd trics maken in die pool (in de breedte) als je special hebt moet je proberen bij de draadjes te komen en te inverten pijltje naar beneden Y denk ik. gewoon proberen

18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net demoness gehaald, en omdat bij haar de stats al helemaal vol waren ben ik meteen met haar career gaan doen, maar nu krijg ik possesion points??? wat moet ik daar mee doen:confused: ?

19. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THPS 3

Thankxxx messenjah!!!!;)

20. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    is het gelukt?

Deel Deze Pagina