Welke drive heb ik in mijn Xbox??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x-boxter2003, 8 feb 2003.

  1. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Een Sega Pack + Halo heb ik en aan de hand van de foto's kan ik zeggen dat het een Philips drive is! Gelukkig!!!
     
  2. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Thompson. Geen enkel probleem met de schijfjes. Ik laat ze er zelfs in zitten. Er zijn geen schokkende krassen te vinden of andere rare ongein.:)
     
  3. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een thompson, en het enigste wat bij mij zwaar vervelend is dat ie veel geluid maakt als ie dvd's afspeeld echt irritant.
     
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk al die reacties. Maar helaas, ook flips geeft problemen. Ik heb een flips, aangeschaft in combinatie met een massive pack. Deze geeft echter ook na 2 weken gamen, dirty disk error messages en dat gebeurt bij Halo en bij Fifa 2003.

    Dus helaas pindakaas voor alle flips owners, ook daar kunnen problemen plaatsvinden. Ik wacht het zelf nog even af en dan gaat ie retour sender..

    m-X
     
  5. XBLarge

    XBLarge Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te weten in welke speed hij zijn DVD's moet branden en misschien ook welk merk DVD's hij moet gebruiken }:]
     
  6. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat er verschillende waren maar ik blijk dus een Thomson te hebben daar heb ik verder nooit problemen mee gehad.
     
  7. Bartjeee

    Bartjeee Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Philhps ik heb de Limited dus ik denk dat ze tegenwoordig Philhps gebruiken
     
  8. B@se

    B@se XBox abuser

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker de samsung, deze drive leest (bijna) alle cd media, cd-r, cdrw, dvdr, en dvdrw alles!

    de thompson leest het minste, deze drive heb ik ook en is heel kieskeurig. Hij leest geen enkel merk cdr van mij alleen een paar cdrw's

    de philips leest iets meer media maar is ook niet veel beter.

    Ik zou ook best een samsung willen hebben, iemand ruilen? ;)
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je nou toch niets brandt (straks ga ik m'n MP3's gewoon overbeamen via ICS :D:D:D - CD overzetten naar de box kost teveel tijd [en meer ruimte gok ik]) en als je dus alleen naar de prestaties/problemen kijkt....zit er dan nog veel verschil tussen?
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb natuurlijk weer een thompson.....kan ik geen cd's branden:'-(
     
  11. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens nog nooit problemen oid gehad
     
  12. Elysium

    Elysium Breekbaar glas

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet. Mijne heeft een 'U'. Dus blijkbaar een Philips. :)
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Thompson is echt gaar. Dat ding verneukt mijn cd's gigantisch. Maarja heb geen zin om terug te sturen.. heb al eens teruggestuurd maar toen hebben ze er niks aan gedaan. Nu is garantie voorbij, misschien kijk ik nog wel eens. Maar voor nu koop ik liver straks een andere.
     
  14. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt toch gewoon aan de beveiliging die op de xbox zit? als je een modchip dr in zet leest ie wel alles dus het kan niet aan de drives liggen toch?
     
  15. X Impulse

    X Impulse ..::PLAY MORE::..

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een plaatje van een Samsung drive, ik wil ff weten hoed die eruit ziet
     

  16. Die met de 'U' vorm is dus een Thompson. Als je een gat in de vorm van een lamp hebt, dan heb je een Philips.
     
  17. X Impulse

    X Impulse ..::PLAY MORE::..

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik al. Maar ik wil ff een plaatje zien van de Samsung drive. Kan iemand die een Samsung drive ff een foto maken ofzo
     
  18. Als er nog een paar kleine gaatjes inzitten heb je een samsung.
     
  19. X Impulse

    X Impulse ..::PLAY MORE::..

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je daar een plaatje van.....
     
  20. Je kan toch eerder in deze thread een plaatje van die andere 2 bekijken. Als die van jou daar niet bijstaat heb je een Samsung. En kan je dus naar die gaan zitten kijken i.p.v. een foto 8)
     

Deel Deze Pagina