Het feit dat ze meer over het verhaal loslaten dan over echte gameplay, dat betekend dat hun prioriteiten verkeerd liggen.
In een Hitman game boeit niemand het verhaal daadwerkelijk, mensen willen de amazing missies spelen met een ongelofelijke vrijheid zoals in Blood Money.
Hitman is 1 van mijn favoriete game series, maar ik ben echt bang dat ze dit gaan verkloten. Kijk naar alle andere games die deze gen terug zijn gekomen en lang niet zo goed waren als hun vorige gen voorgangers. Kijk naar bijvoorbeeld Conviction! Splinter Cell Chaos Theory was geweldig, maar ze willen tegenwoordig teveel games streamlinen om een groter publiek te bereiken ( de cod crowd ) en verneuken hiermee basis principes van hun vorige games.
Het feit dat er nog NIKS bekend is over de gameplay, maar alleen over het verhaal, een donkere revenge story, hollywood acteurs..... dat zijn allemaal dingen die voor een echte hitman fan 0% van belang is nietwaar?
Alhoewel deze tweet mij dan wel weer blij stemt
Maargoed, Splinter Cell Conviction was ook een 'splinter cell' game, maar een erg slechte.
Het moet bij Hitman gewoon mogelijk zijn om niemand te killen behalve de main target, en je moet dit ook met ongevallen kunnen doen zoals in Blood Money.
En je moet uit het level kunnen wegwezen zonder dat iemand doorheeft dat je er uberhaupt ben geweest.
Klik om te vergroten...