[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus?

Battlefield plaatst je gewoon op het slagveld net of je er dichtbij ben en het meemaakt.

Bij cod heb je meer het idee dat je een bedrijfsuitje paintbal aan het spelen bent.

Laatst bewerkt: 14 mei 2011
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    jaa aangezien mensen allemaal lopen te mekkeren dat cod niet vernieuwd maarja battlefield doet het ook niet stop met zeiken dan

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Je hebt weer jets, nuff said.

Maar ook al is het niet echt heel erg vernieuwend, ze poepen tenminste niet elk jaar een nieuw deel uit (oke, BF:BC2 kwam uit '10 maar die daarvoor uit '08).

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    nee pcies dusja kan allemaal cod wel afkraken maar andere games doen het net zo hard hoor.

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    BF3 ziet er best verniewend uit hoor. ;)

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Precies, ze hebben ook een nieuwe engine (Frostbite 2.0 ipv 1.5), zal ook wel de nodige verschillen met zich meebrengen. Maarja, we weten ook nog niet veel over BF3 en MW3, misschien zullen ze ons wel enorm verrassen, ik weet het niet :)

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Er zijn veel games die het doen maar niet allemaal, en kraakt iedereen COD af? volgens mij niet :+.

Op zich heb ik niet zoveel met Call of Duty, ik heb Modern Warfare 2 een tijdje gespeeld maar meer voor de Singleplayer ik ben eigenlijk best wel geinteresseerd hoe het verhaal verder gaat lopen van MW2 want ik neem aan dat dit een vervolg van het verhaal van MW2 is omdat dit ''MW3'' heet.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Het verhaal was ook al gelekt, en ja, het is een vervolg op de verhaallijn van 2.

9. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ja je kan kruipen, :D

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Oja, je kan weer tijgeren.. Eindelijk 8)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je gaat nu uit van wat mis-informatie? Ook niet echt handig hé? Beoordeel iets niet voordat je het beter gezien hebt.

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Let maar op. 90% Van die 'haters' hier koopt het gewoon als het in de winkel ligt.

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt niet helemaal hé.
    IW brengt ook om de 2 jaar een spel uit, Battlefield ook.
    Treyarch brengt ook om de 2 jaar een spel uit, dus niet om het jaar ;)
    Mensen moeten er rekening mee houden dat er 2 makers zijn van de call of duty serie terwijl battlefield op het moment door 1 maker word gemaakt en om de 2 jaar iets uit brengt.

Daarnaast voegt Battlefield nou ook niet geweldig veel nieuws toe iedere keer.
    Voor call of duty word niet iedere keer een nieuwe engine gemaakt dat klopt, maar er word wel van alles aan gepast.
    Anyone remember de tweaks voor MW2 waardoor de graphics beter werden?
    Kun je redelijk vergelijken met een engine die van versie 1 naar 1.5 gaat (frostbite anyone?)

Het laatste punt wat hier boven is gemeld dat cod als paintball voelt, het is wat iedereen fijn vind maar houd er rekening mee dat cod nou eenmaal een arcade shooter is en niet een war shooter.
    Het gaat bij call of duty om de fast-paced actie en team work is essentieel maar niet zo belangrijk als battlefield waar je langer aan het zoeken bent naar een vijand.

Even voor de duidelijkheid, ik kraak in geen enkele vorm battlefield af maar ik zie hier alleen maar punten tegen call of duty gebruikt worden die je ook op battlefield kan gebruiken.

Here are my 2 cents :)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Die screenshots die er nu zijn, dat is toch MW3? Dan kun je overduidelijk zien dat het absoluut geen nieuwe engine is. Of zijn die shots bullshots?

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Er is nog niks bekend over de engine, daarnaast zijn dit pre renders.
    Als we deze screens moesten geloven dan zou het betekenen dat het er minder uit zou gaan zien dan de vorige call of duty's, zou een beetje gek zijn toch?
    Oftewel, heb geduld en u zult zien dat het er straks er beter uit ziet :)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In dat geval heb ik niks gezegd, maar ik verwacht er helemaal niks van. Zou werkelijk verbaasd zijn als ik het mis heb.

17. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke mis informatie, deze informatie komt van een lek BINNEN Activision.

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is dat al bevestigd dan?

Er word ook regelmatig iets online gepost over aliens wat schijnbaar direct van medewerkers in Area 51 af zou moeten komen, moeten we dat ook gelijk geloven?

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Knul, neem je ritalin in godsnaam in. Het word echt eentonig zo.

De lekken kunnen van Activision afkomen, dat ontken ik helemaal niet. Maar er is nu informatie naar buiten gekomen die misschien kan kloppen maar misschien ook niet. Waarom zou je dan gaan oordelen als je nog niets gezien hebt wat ook echt door Activision naar buiten is gebracht?

20. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb een dag ofzo niet gereageerd, ik reageer op jouw post en je doet net alsof ik weer constant heb zitten posten ofzo?

Die informatie komt IDD van een lek binnen Activision af, dat is al meerdere malen bevestigd, hoe kom je anders aan volledige art renders, en vrijwel het gehele verhaal?

Ik heb hier helemaal niet lopen zeggen dat MW3 een kutgame word of iets dergelijks, maar heb alleen mijn persoonlijke ( en dat is idd een negatieve ) mening gegeven over de manier hoe Activision de serie uitmelkt en er niet net een wat meer moeite in stopt.

En ook net zo goed met de marketing, het moet allemaal zo simpel en maar gemaakt worden voor de mensen die dom zijn ofzo? Niet even een toffe aankondigings trailer, of een leuke tagline, nee het is gewoon een groene waas teaser net zoals MW2, met wat domme 1337speak erin. Franc3, Am3rica.. komop man.

En noem me geen knul, ben 24 kerel.

Laatst bewerkt: 14 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina