1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    aha..ok thnks...na toch maar proberen dan..
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    You saved £0.31 with Amazon.co.uk's Pre-order Price Guarantee!

    Oh yea take that! :D

    edit; en Brink binnen. 2 dagen. :p
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2011
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Promised Brink update released, first DLC will be free

    Splash Damage has released another update for Brink, just as it promised earlier in the week, and the firm has also announced that the first bit of DLC to be released for the title will be free.

    In a post over on the the Bethesda blog, the firm note that to help reduce lag on the Xbox 360 version of the game, it has reduced the number of human players available when matchmaking for Campaign and most Freeplay modes from sixteen to eight players total. The change will allow those connecting and hosting matches to find and connect easier. The same configuration will be applied to the PS3 version when the PSN service comes back online.

    Those who have not experienced lag issues, the firm will provide 8v8 on all maps via its new Big Teams configuration in Freeplay as well as through custom settings in Private matches.

    The update does not require a download, and it will be available as soon as you log into Xbox Live and launch either campaign or standard Freeplay matches.

    An incremental update for PC players which addresses AI, GPU, and server issues will be released on Stem as well, and you can look over the full patch notes here. Many of these fixes will also be included in the full update for consoles.

    Splash Damage went on to say that the free DLC headed players way will be released in June, and includes additional maps and new content. The firm will release more information on the DLC as next month looms.


    Dan koop ik de game denk ik ook...meer mappies erbij, en de bugs gefixt.
     
  4. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill gratis DLC! :D Nieuwe maps zijn altijd welkom, vond het vandaag al opvallen dat ik nog nauwelijk lagg had gehad online. Hoe meer ik het spel speel hoe vetter ik het ga vinden :D
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    DLC zou moeten worden betaald als de game niet zulke slechte reviews en feedback kreeg...
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag af en toe een klein moment gehad met lag, maar voor de rest speelde het voor mijn gevoel erg soepel _O_. Ik merk dat ik met Light Weight echt sneller ben dan andere en dat ik ook andere plekken kan bereiken die normaal niet beschikbaar zijn. Verder begin ik Operative steeds leuker te vinden. Al is het wel een klasse die pas later leuk wordt.
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    een tip is om eigenlijk niet zo snel zomaar abilities te pakken.. spaar een aantal punten voor als je level 5 bent geworden.. want dan krijg je echt leuke abilities, en je krijgt niet zoveel punten dat je alle abilities kunt kopen, je moet keuzes maken...


    gister gespeeld met een aantal old skoolers en dan écht samen spelen.. en dan is deze game toch wel heer en meester... erg gaaf, gewoon in de game overleggen wie welke klasse pakt, wie wat gaat doen.. en als t niet lukt wat we dan beter kunnen doen.. .erg gaaf..*)
     
  8. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu ook veel met light vind het echt chill, vaak slide ik gwn onder iemand door en begin te schieten. Werkt eigenlijk altijd omdat toch veel mensen het niet verwachten. Alleen operative is tot nu toe nog niet echt mijn ding, vind de klas tjah toch niet zo handig, de andere zijn beter vind ik.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de filmpjes in Brink wel dope. Vooral het begin van de Security vind ik leuk om te zien. Zoals wanneer Makoela (oid) de muur slaat. Bad-ass stuff right thurr. IIG, wat is de max level?
     
  10. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Max lvl is 20, is best snel te halen. Ben zelf nu lvl 20 en speel als medium/light medic/engineer, daartussen wissel ik beetje af.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, dan is het niet zo handig om de abilities te verspreiden over alle klasses. Hoeveel ability points (oid) krijg je per level?
     
  12. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de game zelf toch ook?
    In ieder geval je krijgt er maar 1 per lvl dus 20 in totaal. En je kan altijd een lvl omlaag gaan om nieuwe abilities te kopen, dat ga ik binnenkort ook is doen om soldier en operative uit te proberen met de goede skills.
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, maar ik twijfelde. Ik dacht dat als je Rank omhoog ging, je 2 points kreeg.
     
  14. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel leuk geweest :)
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Met 1 char kun je 2 classes maxen.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ge-respecced. Ik ben nu een een volledige Operative. Als ik alle abilities (of de meeste) van Operative heb, ga ik een een andere class beetje 'pimpen'. Het is IIG nodig om meerdere chars aan te maken.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Goed dat toch nog iemand hier de filmpjes kan waarderen. Na het openingsfilmpje van Security en de eerste missie, heb ik alle filmpjes geskipped omdat ik ze zo saai vind.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is jullie mening over SMART? Maakt het jullie verwachtingen waard of konden ze het beter weg laten?
     
  19. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er meer van verwacht maar weg laten moeten ze zeker niet doen! Ik gebruik het wel aardig veel alleen had voor de light class meer plekken verwachten waar alleen hun kunnen komen dus dat valt beetje tegen.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja het is gewoon niet een superultiem megawapen of zo. Gewoon handig, meer dan een gimmick absoluut.
     

Deel Deze Pagina