1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had perongeluk mijn Xbox 360 verschoven terwijl er een disc inzat en mijn Xbox 360 aanstond. Er zat een gigantisch diepe kras erin en ik dacht ook van, dit krijg ik nooit meer goed. Toen naar de game-mania gegaan en binnen 3 minuten zag hij eruit alsof die gloednieuw was en werkte weer \o/
     
  2. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zaterdag geweest, spel doet het weer perfect. Bedankt.:thumbs:
     
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox opgestuurd via UPS. Binnen 6 dagen een nieuwe Xbox thuis gekregen (zelfde, wit premium). Totaal €90 gekost, goedkoper dan een nieuwe voor €180 in de winkel.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag m'n gerepareerde slim terug gehad. Nieuwe DVD drive erin en ook een nieuwe case gehad. Ben weer helemaal happy!
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen vroeg om 08:00 kwam de pakketjesman met een pakketje voor mij van European Repair Centre. Ik dacht van : Eindelijk kan ik weer Xboxen .

    Nee, hebben ze de onderdelen apart verstuurd. Nu heb ik alleen de stroomkabel en niet het zwarte stroomblok :lol::lol:

    Ik heb even Microsoft gebeld en daar kwam ik dus achter dat ik rond Woensdag 25 mei mijn zwarte stroomblok krijg \o/
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De laatste tijd bijzonder veel vastlopers.
    Niet bepaald software gerelateerd, want het gebeurd bij verschillende games, op verschillende momenten.

    360 staat betrekkelijk goed geventileerd, dat kan het probleem bijna niet zijn.
    Discs zijn ook allemaal perfect.

    Hoop dat dat kreng niet RROD doet binnenkort, want volgens mij ben ik al ruim door m'n garantie heen...
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja godver. Nu ben ik het zat. Eerst liep mijn xbox zo af en toe vast (bij zeg maar elk spel zowat) maar heb ik geen actie ondernomen anders dan veel te saven. Nu heeft 'ie ook nog eens binnen twee weken twee spellen bekrast zodat deze steeds op dezelfde plekken blijven vastlopen en dat ik daar nu niet meer mee verder kan...

    Nu stuur ik dat klereding op naar microsoft want volgens mij heb ik nog garantie. Ook maar eens naar de gamemania om die spellen de fixen. Hopelijk doen ze het daarna weer...
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd vaak dat mij controller trilt bij het gamen. Tot nu toe bij COD: Black ops gemerkt. Maar dat wordt ook het meest gespeeld. Dat die trilt en blijft trillen.

    Zelfs als zet je controller uit dan blijft die trillen :+ En dat heb ik al voor gehad al mijn 3 controllers. En Xbox 360 conecteert ook geen enkele controller meer dan. Ook niet als ik hem uitzet en herstart.

    Ik moet eerst voeding enz zonder stoom zetten voor paar seconde. En dan doet die weer normaal. :+

    Niet dat het echt stoort. Maar toch raar.
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er iets mis is met je controller, heb je nog andere controllers in huis?
     
  10. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk al vaker langsgekomen, maar niet kunnen vinden met de zoekfunctie:

    Gister SSX3 gekocht, maar bij het starten krijg ik de melding "The game could not start".
    (Game is overigens wel BC als ik het internet mag geloven)

    Nu ligt het waarschijnlijk aan mijn HDD, welke ik via het internet heb gekocht. Schijnbaar zit er op orginele HDD's van M$ een verborgen partitie waar hij de BC software op zet.

    Heeft er iemand ervaring met het aanmaken van partities op de Xbox360 HDD?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ben je met live verbonden? Eerder moest je een BC update downloaden volgens mij.
     
  12. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard ben ik ben Live verbonden, maar ik krijg meteen bij het booten van SSX3 de melding "This game could not start".
    Ik weet overigens zeker dat het met die geheime partitie te maken heeft ;)
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    3 controllers en ze doe het alle 3. Dus eerder aan de console
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraagje.

    Op forums ruil ik wel vaak spelen maar dit fenoneem heb ik nog niet eerder gezien.

    BF2 tweedehands heb ik opgestuurd naar iemand de disc zag er wat dof uit maar deed het prima.
    En bij aankomst zat er een rare vlek in het midden. (De streep door het midden is reflectie dus hij is niet door midden geknakt.)

    [​IMG]

    Geld heb ik uiteraard terug gestuurd, maar heeft iemand enig idee wat dat is of hoe dat is gekomen?
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ziet eruit alsof iets de disc heeft aangetast. Verder zou ik het ook niet weten.

    Zolang hij niet het deel raakt waar de data opgeschreven staat hoort hij het nog te doen.
     
  16. Jos Dekker

    Jos Dekker Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is kapot

    Hoi,

    Ik krijg 3 rode lampjes in beeld bij het opstarten van mijn xbox 360, mijn xbox 360 is nu kapot. Ik wil het laten repareren bij
    http://www.mijnxbox360iskapot.nl
    Heeft iemand ervaring met het laten repareren daarvan buiten microsoft om?:p

    Groet Jos
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Is je garantie al verlopen dan?
     
  18. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    heb precies hetzelfde probleem als Jos Dekker, heb ook geen garantie meer :mad:
     
  19. NL081993

    NL081993 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Mijn xbox 360 is meerdere malen vastgelopen, waarbij de xbox opmerkelijk warm was aan de achterkant. Nu is het alleen wel zo dat dit zo'n 20 keer gebeurd is bij FIFA10, altijd op precies hetzelfde punt, namelijk bij het afronden van een wedstrijd. Vandaar dat ik dacht dat het aan de disc lag. Maar nu heb ik sinds kort een nieuw spel (vrij groot, LA Noire), en de xbox is hierbij zojuist ook vastgelopen. Het viel me op dat de xbox erg warm was en ook erg hard aan het ventileren was. Nu denk ik dus toch dat het aan de xbox ligt, en dat het probleem bij FIFA gewoon aan de disc zelf ligt. De xbox staat trouwens goed gepositioneerd. Ik krijg ook geen foutmelding, het scherm blijft stilstaan, en het enige wat ik kan doen is de xbox uitdoen via de knop op de xbox zelf.

    Nu biedt de support van xbox twee oplossingen, de systeemcache (= geheugenverwijdering of zoiets?) verwijderen, of de harddisk verwijderen, en dan dezelfde handelingen uitvoeren als de vorige keer dat de xbox vastliep. Ik denk echter niet dat dit het probleem van een snel (nog nieteens een uur LA noire gedaan) oververhitte xbox kan verhelpen, lijkt me sterk ;p.

    Kan ik dit toch beter doen? Of gewoon meteen een reparatie aanvragen. Ik heb trouwens wel het oudste model, niet dat deze erg oud is (+/- twee jaar), het is mijn tweede, mijn eerste verging met een red ring of death, maar dus wel een oud model. Misschien dat de game gewoon te zwaar is ofzo voor dit oudje? LA noire is nogal groot, bestaat uit 3 discs ;p.

    Mvg
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou er niet aan beginnen, je xbox gaat toch wel weer stuk als je hem laat repareren. Gewoon alsnog probreren om hem bij Microsoft gerepareerd te krijgen, of desnoods een nieuwe kopen. Dat gaat je op den duur minder kosten.
     

Deel Deze Pagina