FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij krijgt er wel één geloof ik!
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Naar mijn weten zit er geen verschil in LT, of LT+nogwatdingen, vandaar dat ik het eruit liet. Maakt weinig verschil uit, want met LT alleen pak je ook al hartstikke makkelijk de bal af, dus dan zou je jezelf nog tegenspreken.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmzz ik ga het toch eens proberen allemaal. Ben verdedigend niet zo heel sterk (stap te snel in) dus ga maar eens kijken. En als ik dan win van jullie niet zeiken. Voetbal is oorlog en in oorlog mag alles als je maar wint!
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    IF Howard een Loser!?? Ik heb er al meerdere malen tegen gespeeld en die kerel is gewoon niet te passeren vriend, misschien heb jij het over de 84 versie maar de 85 versie is echt een Baas!_O_
    IF Cech weet ik niet veel over en ik zou het risico niet nemen. De normale versie keept overigens wel Chill vind ik.

    En er zijn gewoon geen goede RM's in de PL vind ik. Ik speelde eerst altijd met Ramires op Rechtsmidden, dan heeft ie een donkergroen schoentje maar hij speelt wel lekker. IF Ramires zou dan helemaal chill zijn, misschien kun je dat proberen, zijn stats zijn de ideale stats voor een RM en hij kan ook nog je Rechtsback opvangen ( 79 Defending ) als die weer eens opkomt.
    En ik ga er vanuit de IF Cole en IF Sagna in PL TOTY zitten toch?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jup. Misschien is het dan door de 84 editie maar hij maakte me toch een paar fouten. Niet meer grappig. Maar dan ga ik wel voor de 85 editie (ben nu aan het sparen om tegelijkertijd Saha en Chicarito te kopen.) nadat ik hun heb.
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Daarnet had ik maar weer eens een wedstrijdje gespeeld met Nederlands commentaar en dit was gelijk ook de 2e en de laatste keer. Toen Fifa 11 net uit was had ik het een keer geprobeerd en het beviel me totaal niet, net weer eens gedaan maar pffffff.. wat een drama!

    Hij zet een tackle in! Hij zet een tackle in! Hij zet een tackle in! Hij zet een tackle in! Hij zet een tackle in! Hij zet een tackle in! Hij zet een tackle in! Daar is de Tackle! Daar is de Tackle! Daar is de Tackle! Daar is de Tackle! Daar is de Tackle! Daar is de Tackle!


    Ik speelde die match met Chelsea btw en kweet niet meer wie de bal onderschepte ( Lampard volgens mij ) en ik hoor opeens Sneijder onderschept die bal :+ Terwijl ik tegen Man Utd speelde :+

    Meteen weer terug gezet op Engels, ook geen top commentaar maar alles beter dan die 2 imbecilen..:F:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  7. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    me coins lopen nu lekker aan.
     
  8. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de toty kan vinden?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Komt woensdagavond pas, of bedoel je de vorige?
     
  11. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel team of the year van FUT 11 ...... daar is er toch maar 1 van?
     
  12. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dries Mertens en Siem de Jong in TOTW
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jij denkt dat daar geen verschil inzit dan zegt dat genoeg over je Fifa kennis.. en dat je dat andere eruit liet om mij in nog slechter daglicht te zetten vind ik van bijzonder laag niveau.. Ik zal het je nog een keer uitleggen jongetje:
    Als je alleen LT drukt dan moet je alsnog zelf sturen met je verdediger !
    Als je LT+RT+A drukt dn doet de CPU alles voor je oftewel dat is vind ik lame omdat je dan niet zelf moet verdedigen.. Maar ik er ga er niet meer op in ookal vond ik het niet lief van jou dat je me probeert te naaien :'-(
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond weer 3 keer op dezelfde manier met v Persie gescoord....naar binnen kappen en in de verre hoek krullen.Zie hier:

    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76003975

    Is bijna hetzelfde als die ik maandag gepost heb.Is eigenlijk hetzelfde met vrije ballen rond de 16...die schiet je met Drogba echt 8 van de 10 het netje in.hard laag net langs het muurtje door het midden of hard laag in het hoekje waar de keeper staat.

    @Cronaldo: echt veel mensen trappen erin hoor!

    TOTW: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#fUUFnPIobaRLh
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Oh sorry dat ik geen kennis heb over fifa, en dat ik het spelletje niet zo serieus neem als jou. Kan me nog herinneren dat ik gewoon van je won toen je tegen me wou spelen, dus dat zegt dan indirect ook iets over jou kennis van het spelletje.
    Als je precies wist hoe alles werkte had je me wel kapot gespeeld.
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Gast ik neem Fifa dus absoluut niet serieus ik speel het voor me fun.. Jij maakt wel kromme vergelijkingen zeg.. Eerst verander je me posts en probeer je me voor lul te zetten.. En nu zeg je dat als ik precies wist hoe alles werkte dan had ik je wel kapot gespeeld? Waar zeg ik dat ik alles van Fifa weet? Dat heb ik nooit gezegd. Dus je hebt van me gewonnen? Nou chapeau! Ik weet niet waarom je me nu opeens aanvalt kan me niet herinneren dat ik iets tegen jou heb gezegd ofzo =(.
     
  17. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Team of the Week :

    Here is this week's TOTW!
    The TOTW will be in packs at 6PM GMT.

    GK - Guilherme (Lokomotiv Moskva) - 75>80
    CB - Hangeland (Fulham) - 82>85
    CB -Ledley King (Tottenham Hotspur) - 80>83
    CB - Milan Biševac (Valenciennes FC) - 75>80
    LM - Charles N'Zogbia Wigan Athletic) - 79>84
    CDM -Leonardo Ponzio (Real Zaragoza) - 75>79
    CAM - Siem De Jong (Ajax) - 75>80
    RM - Mauricio Isla (Udinese) - 78>82
    LW -Pablo Piatti (UD Almería) - 78>81
    ST - Sebastian Giovinco (Parma) - 77>81
    ST - Mario Mandžukić (VfL Wolfsburg) - 78>84

    Subs:
    GK - Ralf Fährmann (Eintracht Frankfurt) - 71>74
    LB - Jorge Ribeiro ( Guimarães) - 71>74
    LM - Dries Mertens (FC Utrecht) - 76>80
    CAM -Alex (Fenerbahçe SK) - 82>87
    ST - DJ Campbell (Blackpool) - 74>79
    ST - Justin Braun (Chivas USA) - 67>74
    ST -Kyle Lafferty (Rangers) - 68>74
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand nog IF rooney kopen? beetje uitgerekend wat het ging kosten om me team erom heen te bouwen en 2,5 miljoen was beetje veel...

    Bouw nu nog één team compleet en daarnaast wat leuke teampjes (zonder IFs etc) om mee te spelen.

    DAnny, ben heel benieuwd hoe die Long speelt man. Heb zelf al mcdonald if uit die league enw at spelers eromheen maar 18000 vond ik nog een beetje veel.
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Long is in de ruimte ongrijpbaar,krijgt in de kluts vaak ballen mee.om erbij te hebben is zeker een optie
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb gewoon een Npowerchampleagye team op me andere account maar zag hem gisterenmiddag voor 10.000 gaan dus ga er nu echt geen 18.000 voor betalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina