1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    hadden ze niet al ergens bevestigd dat er geen homescreen op zouu komen?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen homescreen? Dat wordt lastig kijken! :+
    Homebutton bedoel je, maar dat is nergens bevestigd. Sowieso, álles wat je leest op internet over Apple is gebaseerd op geruchten. (behalve hun eigen financiële resultaten ofcourse) Apple zet zoiets nooit zelf op internet.
     
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja homebutton ;)
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Wat een verschrikkelijk lelijk apparaat, ik vind Apple producten altijd erg mooi maar dit is echt een gedrocht. 8)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ooit van een mock-up gehoord?
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe doe je dit, ik kan het niet vinden...
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [​IMG]
    Zie je het?? :+
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is in Itunes, ik bedoel rechtstreeks vanaf mijn ipod als de complete cd er reeds erop staat.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zou deze vrijdag na 3 weken dan eindelijk m'n iPad 2 moeten krijgen. Lees op internet de nodige verhalen over colour bleeding. Hebben meer mensen daar last van?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En dat is het hoesje wat eromheenzit.
    Geruchten gaan overigens over een iPhone 4S, ipv de iPhone 5. Die zou dan weer in 2012 uit moeten komen 8)

    Hopelijk weten we over 3 weken meer..
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Is de levertijd nog steeds 3 weken, zie wel op de site van Apple staan verzendklaar 1-2 weken, maar als hij dan pas word verzonden.....

    Had zo gehoopt dat hij binnen 1-2 weken afgeleverd zou worden.

    Ik heb ergens gelezen dat er een site is waar je je serienummer van je Ipad kan invoeren , en je hierna de productiegegevens kan zien.

    Zo kan je zien of je Ipad 2 voorzien is van een LG (staat dit mischien voor: Lightbleeding Gevoelig :) ) of samsung scherm.

    Weet iemand dit toevallig?
     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een iPad sinds 25 maart. Had ook bleeding. Niet heel storend, maar wel vervelend bij bijv. Een film. Van de week opgestuurd en gisteren een hele nieuwe terug gekregen. Zonder bleeding. Heb nu een Samsung scherm. Scherm is minder fel en iets meer geel. Maar dat gaan ze nog wel tunen in de software denk ik.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Belstatistics is vanaf gister gratis te verkrijgen via de App Store! (Bel/sms status voor T-mobile).
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n iPhone 3gs heeft denk wel z'n beste tijd gehad. De laatste tijd werkt ie niet echt chill meer, Ipod app crasht ook zo vaak, app store is mega langzaam (soms 2min wachten als je op installeer drukt dat ie naar je startscherm springt) Batterij is om te huilen tegenwoordig.

    gelukkig krijg ik 1 september een iPhone4 :)

    edit: handige app, maar ik bel nooit 150min per maand, en door whatsapp kom ik ook niet meer in de buurt van 150smsjes per maand
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Stukje hout gekocht om op mn iPhone te plakken:

    [​IMG]

    Voor 13 euro incl verzenden via Lazerwood! Ben een beetje uitgekeken op mn Incase Snap Case ;)!
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel vet, hou ik wel van !
    Helaas heb ik een iPhone 3GS en geen 4.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Draait iTunes of App Store nog op de achtergrond ?
    Het is bekend dat deze App's de batterij van de 3Gs binnen een paar uur kunnen leeg zuigen.

    Dat de App Store soms mega traag is dat merk ik ook bij mijn iPhone4.
    Vanmorgen een App gedownload en het duurde een paar minuten voordat het incoontje+laden in beeld kwam.
    App Store kan ook doorzeuren dat er een nieuwe update beschikbaar is terwijl ik deze allang heb gedownload.

    Ben zeer tevreden over de Nude Case van SwitchEasy !
    Krijg vaak zeer positieve reacties.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    app store gebruik ik zelden meer eigenlijk. iPod eigenlijk wel altijd. Maarja maakt ook niet zo meer uit, nog 3 maanden. Hij is dan ook al van aug 2009 en elke dag intensief gebruikt :+
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn iphone heeft ook zijn beste tijd gehad.
    Gebruik hem nu enkel nog voor gps en smsen.
    Voor een app te draaien of te surfen is die gewoon veel te traag geworden.

    Gelukkige heb ik mijn ipad 2 nog daarvoor.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Lekker dan. Word echt van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn iPhone heeft namelijk al een tijdje een scheur bij het dock zitten. Nu de Iphone 5 (hopelijk) binnenkort een keer komt wil ik 'm opsturen voor reparatie en een nieuwe iPhone er voor vangen en die dan lekker voor de volle mep doorverkopen:) (32GB 3GS).

    Nu heb ik deze iPhone pariticulier gekocht en heb ik nog volgens apple.nl garantie t/m 6 september 2011. Ik had hier helaas geen garantiebon bij dus heb ik eerst T-Mobile gebeld. Daar kreeg ik de melding dat ze niks konden doen als ik het toestel niet via hun zou hebben besteld en ook niet wanneer ik geen garantiebon zou hebben van een andere provider, logisch dus.

    Ik daarna Apple bellen wat ik nu precies kan doen. Ik heb namelijk nog garantie tot 6 september maar niet in het bezit van een garantiebon. Zij hebben uitgezocht waar de telefoon vandaan kwam. De iPhone bleek in Italie bij vodafone te zijn gekocht en ik moest maar Leliveld (in Lelystad) opbellen, want zij verzorgde reparaties binnen Nederland. Overigens werd er ook bij gezegd dat ik geen garantie meer had. Want de productie datum van de iPhone was ergens in 2009 (bizar, want sinds wanneer gaat de garantie in als het product is geproduceerd en nog niet is verkocht?!)

    Ik dus vanochtend Leliveld gebeld. Krijg ik als antwoord: 'Wij behandelen geen reparaties die binnen de garantie vallen dus we kunnen niet veel doen'. De vrouw aan de andere kant van de lijn kon mij wel vertellen dat ik wellicht Vodafone op kon bellen, aangezien het toestel van Vodafone Italie afkomstig was. Wel kreeg ik een tabel opgestuurd met de informatie over mijn iPhone. Hij was op 7-09-10 aangeschaft en de garantie liep op 6-09-11 af.

    Vanmiddag dus Vodafone opgebeld. En je raad het al, weer niet gelukt. Ik kon niet aantonen dat ik het toestel bij hun had gekocht (nee klopt, had al 10x gezegd dat het particulier was en ik het handje contantje had afgerekend). Ik moest maar weer Apple bellen omdat die het dan zouden regelen. Heb maar weer Leliveld gemaild omdat ze dat aanbevolen wanneer het niet zou lukken met Vodafone. Maar denk dat ik deze week maar even langs de Apple winkel ga.. Echt bizar wat een moeite je moet doen, terwijl je gewoon garantie hebt tot 6 september 2011.

    EDIT: Krijg net een mailtje van Leliveld:

    Uhmm.. lekker duidelijk:9.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina