Dat is Succesively ofzo. Had paar dagen geleden 2 potjes tegen hem gespeeld, gewoon aardige gozer hoor. Volgens mij was hij in het FIFA 10 topic wel altijd verschrikkelijk arrogant
Dat deed ik ja, maar nu niet hoor. Ga maar naar mijn playerhub op de easports website, daar kan je al mijn resultaten zien. EDIT: http://www.ea.com/uk/football/profile/match-history/360/Seqour# Nope, ik ben gewoon ziek van nature.
Ik wil nu toch graag wel wat chants in Fifa11, zoals bij liverpool ynwa enz. Ik heb nu een Lege cd, en in heb de mp3's op mijn pc. Moet ik ze nu gewoon branden naar de cd, en vervolgens rippen op de xbox360?
Ik ben een career met QPR begonnen. Aardig budget en aardige selctie, wil gelijk promoveren. Ik zoek alleen wat goedkope versterkingen. Heb ongeveer 4 miljoen aan Fer besteed en zoek nu nog een goede CB, GK en SP. Mijn resterende budget is 7 miljoen en veel salaris ruimte heb ik niet. Wat zijn goedkope en nuttige aankopen?
Ik ben bezig met mijn career met Cardiff City, ook ik wil promoveren. Ik heb een goede SP rondlopen Emanuel-Thomas of iets in die richting. \ Ondanks zijn stats vind ik hem erg goed, en goedkoop voor je. Plus hij is nog jong