vraagje over breakdown trailer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WolfGod476, 22 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WolfGod476

WolfGod476 Gothic King

Leuk Bevonden:
    0
    op xbox.com staat een trailer van het namco spell breakdown als je deze bekijkt krijg je op ongeveer 70% van het filmpje en hele vetter song te horen weet iemand van welke band die is? en hoe het nummer heet?

2. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

Redhot Chilli Pepers?

3. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt een beetje als Linkin park.. maar weet het niet zeker omdat zo'n filmpje kijken echt zo kut gaat en lang duurt..om de 3 seconden moet die weer naar de buffer zoeken :mad:

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat voor software je allemaal hebt daar, maar als je kan ziet om die muziek eruit te halen in een formaat dat windows media player aan 6 kan :+ Kan ik t wel ff voor je beluisteren (als 't op de Peppers en Linkin Park lijkt zal ik waarschijnlijk wel een idee krijgen van wie 't is)...anders zal ik, als ik tijd heb en eraan denk, voor je kijken als ik thuis ben

5. WolfGod476

WolfGod476 Gothic King

Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk maar eve want ik ken al die bands ook maar deze ken ik niet of ik kan er zo niet opkomen

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf met 90% zekerheid te stellen dat dit trust company is...'t nummer zou je ff moeten opzoeken want daar heb ik geen tijd voor :)

en die mensen die Peppers en LP riepen hebben hopelijk niet geluisterd naar 't liedje ;)

Edit: alleen die intro is niet helemaal hun stijl...m'n ander 9% zit te denken richting Blindspott maar dat denk ik niet echt...en 1% is de onzekerheidsfactor ;)

Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  7. WolfGod476

WolfGod476 Gothic King

Leuk Bevonden:
    0
  8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oké ik hoop dat je blij bent met het antwoord.
    Deze thread kan dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina