1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die gezichten blijven gewoon heerlijk, vooral die van de vrouwen zijn prachtig gedaan.

    Nu ik het een beetje door heb zijn die ondervragingen een stuk makkelijker. Had net al een 5 sterren case gehaald. :)
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik schoot een vluchtende verdachte in zijn been om hem neer te krijgen, in het filmpje erna was hij echter dood, vond ik ook een beetje raar. Verder wel een erg leuke game.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou zo dat als je een case niet haalt je gewoon door gaat in het verhaal?
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik had ongeveer hetzelfde.
    Maargoed, dat minpuntje kan niet opboksen tegen alle pluspunten die deze game heeft. *)
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    ha ha LOL ... ik denk niet dat er nog ruimte was voor waarop schiet je het is denk ik simpel geprogrammeerd geraakt of niet. Wel grappig ik zal het zo meemaken nog even disc 3 installeren dan staat hij er helemaal op.

    :thumbs:
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Kun je verdachten die wegrennen eigenlijk neerhalen met een kogel zonder ze te doden?
    Ik had in de eerste side-mission bijv een bad guy die iemand gijzelde en ik moest m onschadelijk maken. Heb meerdere malen geprobeerd om zn pistool uit de hand te schieten maar toen schoot ik m per ongeluk dood en haalde alsnog de side mission. Zou er nog verschil inzitten?
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, je moet je vizier op hem houden tot het 'klokje' vol is. Dan kan je hem onder schot houden en oppakken zonder te doden.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik had inderdaad ook een gast die iemand gijzelde. Volgens mij schiet je ze dan gewoon dood. Maar als je schiet tijdens de chase wordt het gewoon een waarschuwingsschot.
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo net missie 1 gedaan ik moet zeggen als dat ding niet ging trillen had ik niets gemerkt ik vindt de eerste missie in het donker wel erg donker ik had brightnesss op vol staan in de game ik moest mijn televisie helderheid met 15 - 20 eenheden verhogen van 45 naar 65 andere games geen last van.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat werkt alleen tijdens een case. Ik kreeg net niet dat klokje en kon een suspect alleen neerschieten.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Then shoot his ass. :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kan je in zo'n tram zitten die je tegenkomt trouwens? Ging net met mijn collega een restaurant binnen en kwam achter dat je ook gewoon kan zitten. Awesome! 8)
    Sowieso vind ik al die winkeltjes tof op straat, hebben ook allemaal spullen in een etalage staan. Kwam ook een Warner Brothers Cinema tegen. _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat heb je soms nodig om suspects af te luisteren ;)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit je :eek:?
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    nou, ik kan niet bevatten wat hier nu zo leuk aan is....
    Normaal neem ik niet de moeite om te klagen over spellen.

    Het verhaal grijpt me gewoon niet, dat personage waar je mee speelt....bahhh wat een walgelijk ventje. sowieso... hoe hij al praat tegen mensen... hij zegt dingen dat je denkt van.... DUHHHH tuurlijk slaat die verdachte dicht als je je bek zo opentrekt malloot

    ben nu bij het 4e lijk bij homicide..... tis steeds t zelfde gelul...

    sorry voor t geklaag maar ik ben echt teleurgesteld :D:D:D


    edit/// oja ook al die rotzooi! op een PD jezus.... hoeveel pakjes peuken en bierflesjes, spatels en troep ik al voor niks heb opgepakt....
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een tip van mijn kant.
    Zet in het options menu de rumble functie uit bij het vinden van een cleu,maakt het voor mij persoonlijk een stuk spannender en je moet er wat voor doen om goed rond te zoeken.

    Plus je hebt altijd nog de muziek waar je op kan letten.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies heb het ook zo gedaan. Alles gevonden dan merk ik het wel omdat de muziek weggaat. :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je mag wel klagen hoor. Het is natuurlijk smaak. :)
    Ik vind het juist leuk om het heel rustig aan te doen en alle kleine beetjes te bekijken etc en om alles goed te doen. Vind het een heel verfrissend in deze tijd van shooters etc. :)
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Shit 1 mission failing 1 van de makkelijkste dingen achter iemand aanrennen en ik raak hem kwijt hoor. \kon ik opnieuw beginnen. Balen

    Ondervragen is inderdaad lastig .... nou het gaat heel veel uren kosten zo te zien.
     
  20. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de eerste cd geinstalleerd heb, kan ik die dan verwijderen om plaats te maken voor de volgende cd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina