L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ondervragen valt wel mee als je een beetje weet waar je op moet letten.

Ik vind het juist helemaal geen teleurstelling. Juist als je denkt dat je weer hetzelfde gaat doen gooien ze er juist weer wat anders/nieuws tegenaan, bijv. in de vorm van schietactie.

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Heb jij dan tips bij ondervragingen want nu was ik best wel goed op weg in de eerst case als detective en ik verknalde de wallet vraag bij mijn witness.

Jammer dat je de vragen niet opnieuw kan stellen .... dat blijft dan zo erug vervelend.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Pas je op voor spoilers?
    En ik kan het wel begrijpen dat je die vragen niet overnieuw kan doen, wanneer je alles meteen de eerste keer perfect kan doen haalt het de replay waarde helemaal naar beneden, dit is niet een spel wat je keer op keer gaat spelen.. Door dit te disablen en punten aan een hele case te geven hopen ze de replay waarde kunstmatig wat omhoog te prikken

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Lukt mij nu al aardig; alleen ik vind dat het wel veel is ook als je cleus hebt met je die nog onderzoeken; Damm wat is die game goed in elkaar gezet.

Wat ik wel mis is een duidelijke route van je kaart . In GTA IV was er een gele lijn of zo dat mis ik nu wel; ik rij op gevoel altijd de vlag of case pop boven (top north). Dat mag er weer komen.

- vraagje: kan je iets kopen qua kleding cq eten / auto?_0/

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie (bijna) iedereen genieten van de game, en wie weet haal ik hem ook wel. Paar vragen

- als je zonder alle aanwijzingen speelt, is het dan nog wel te doen door goed logisch nadenken, of is het misschien zo makkelijk dat je er altijd vanzelf uit komt?
    - is de game eigenlijk spannend? Beklemmend?
    - hoe is de muziek?

6. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    @Trajanus Ja, dat kan

@ Bertje Sim Het probleem van zonder aanwijzingen spelen is dat je dus nooit weet wanneer je alles gevonden hebt. Je moet dus op een gegeven moment de gok wagen van "nu heb ik alles wel gevonden", maar echt zeker weet je het nooit. Ik vind het juist wel fijn om met die muziek te spelen (die dan afloopt) zodat je niet doelloos blijft rondzoeken naar clues die er niet zijn.

Game kan zeker spannend zijn, maar dat zal voor iedereen persoonlijk anders zijn.
    Muziek is passend en sfeervol. Veel 40's Jazz en de "cluemuziek" werkt ook goed

7. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik neem aan dat je bedoelt of je het spel kan uitspelen terwijl dat je geen clues zoekt?!

Het zou misschien theoretisch wel kunnen als je goed gokt maar de hele gameplay is het zoeken naar clues. Dus heeft het dan niet zoveel zin omdat niet te doen. Wat ik wel merk is dat ik soms een paar clues heb gemist. (Ben net met CD2 begonnen, dus misschien iemand met meer ervaring die hier wat over kan zeggen)

2. Ik zelf vind de game spannend, de cases die je krijgt hebben vaak verrassingen die je niet aan zag komen. Zal geen voorbeelden geven om spoilers te verkomen.

3. De muziek past perfect bij het spel en is een handige tool om te weten of er nog clues zijn waar je aan het onderzoeken ben

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En het is absoluut niet storend aanwezig. Je merkt het pas als je een halve meter van een clue af staat en dan moet ik soms nog 3 keer kijken :9

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Aha, is dat daarvoor. Thanks :)

Ik heb net de (3e?) missie Fallen Idol gedaan:
    Woah! Snuff movies, car shootouts en een dikke finale op een filmset. Het is echt net alsof je je eigen film aan het spelen bent. Onwijs goed gedaan... En de voice-acting en mimiek blijft me nog steeds overdonderen...

10. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Fallen Idol vind ik tot nu toe ook een van de betere cases :)

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Fallen Idol:
    [SPOILER1]Ik heb de vrouw ondervraagd op de crime scene, ze was nog een beetje 'doped'. Maar wat ik ook doe, het resulteert er in dat in geen vier vragen goed krijg. Wat moet ik doen?[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    bewijs halen bij de auto?
    dan moet je het pad naar beneden aflopen..

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    [SPOILER1]Ook gedaan. (Onderbroek, nummerbord) en dan kon ik terug naar haar lopen. Met haar is het nu gelukt, maar ik zit nu helemaal vast. Ik kan alleen nog maar naar het hotel bij de vrouw van Bishop. Ik heb daar gezocht naar clues, maar geen één gevonden. Dus kan nu helemaal niks meer. 8)[/SPOILER1]

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    [SPOILER1]Geen clues? 8) Daar liggen/staan toch wel behoorlijk wat clues, hoor. ;)[/SPOILER1]

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    [SPOILER1]Sorry, verkeerd uitgelegd. Er liggen clues. (20,000 check, Gay Cowboy, Neppe filmprijs) Ik heb de vrouw hier over gevraagd en er kwam geen nieuwe informatie uit en nu kan ik helemaal niks meer. 8)[/SPOILER1]

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan mis je nog 1 of 2 clues. ;)

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi, ik ga verder zoeken. :+

18. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Heb je in het huis van de filmproducer ook de foto gezien met die vriend van hem? (Volgens mij heete die guy Tom Hopgood) Als het goed is krijg je dan een nieuwe locatie waar je naar toe kan.[/SPOILER1]

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    zo veel vragen in spoiler / ik ga zo verder met het spel!

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    bij de carcrash moet je als clue ook met de coroner praten, dan krijg je een filmprop. In het appartement ligt ook een foto met 2 mannen, die is ook belangrijk.

Edit: haha, anderen waren mij voor. Tja, niet stoppen met zoeken totdat het 'clue-muziekje' op houdt.

Ik vond die Fallen Idol missie zo tof dat ik hem opnieuw deed, dit keer met wat betere uitkomsten en zelfs 2 dingen die ik de eerste keer had gemist. Het enorm toffe was dat je dat direct terugziet in de dialogen en de ondervragings-opties, waardoor je nog meer van het verhaal mee krijgt. Maw, zeer knap gescript, en er zit dus best wel replay-value in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina