1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Zit nu al een tijdje bij Arson maar geen zin nog om daar te beginnen. Ondertussen een beetje aan het free roamen.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ha :D

    Over 6de case van homocide:
    Ik wist al dat hij het was :9 Je kwam hem volgens mij 2 keer tegen en er werd bij een andere bar ook over een temp gesproken. Ik dacht perfecte manier om dronken vrouwen te observeren en daarna te vermoorden. En ja hoor hij is het ook nog :p
    Wel genaaid dat er niets naar de pers mocht worden verteld :mad:
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij is ie nog niet vastgelopen ik zit nu bij case:

    [SPOILER1]The fallen idol[/SPOILER1]

    heel veel info. [SPOILER1]Secret cars zijnoveral te vinden als je een bepaalde case hebt opgelost en je levelt up krijg je 5 secret car locatie extra[/SPOILER1]

    Na F1 van spanje [SPOILER1]Alonso leidt, red bull is genaait[/SPOILER1] probeer ik alvast dat te gaan doen en dan aanwijzingen voor mijn case te gaan na lopen.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De stout scarab _O_ Wat een gare malle bak!

    [​IMG]
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    lol:+, en staan die secret cars op je map aangegeven?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja met vraagtekens en deze is de meest rechter. In het industriegebied.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Over het einde van The Golden Butterfly: [spoiler1]Wie hebben jullie genomen? Ik ben uiteindelijk voor die Eli gegaan. Beide hadden een aantal dingen waarvan ze het konden zijn. Anyway, volgens mij zijn ze het uiteindelijk beide niet. Detective Fii gaat de volgende case doen! :cool:[/spoiler1]
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Werken die hidden cars in free roam mode niet ofzo ?
    ik kom niks bijzonders tegen bij die vraag tekens
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ze staan in een garage met een lichtblauwe voorkant met een logo erop.
     
  11. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    bij game mania is er nu een inruil actie dat je L.A noire voor €40 euro kunt kopen en 2 games inleveren. weet iemand hiervan die voorwaarden welke games wel en niet aangenomen worden want ik heb nog GTA IV en AC II liggen maar die zijn al redelijk oud dus ik weet niet of ik die kan inleveren daar?
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [SPOILER1]Ik was uiteindelijk voor Hugo gegaan. Twijfelde heel erg want die Eli had dat vlinder button bij zich terwijl het uniform, moer sleutel en het touw in de kofferbak lag dat allemaal van Hugo was. Later toch op men kop gekregen door die directeur maar in het filmpje van de volgende case was ie weer helemaal tevreden over mij :emo:[/SPOILER1]
     
  13. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is de overschakeling eigenlijk van disc 1 naar disc 2?
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idem. Had alleen eerst gekozen om hem toch niet te arresteren. Maar toen hoorde ik mijn compagnon zeggen van, "ik had hem gearresteerd!". Toen dacht ik, aah screw it! :'). Had ik toch maar die andere keuze gedaan. Had hem uitindelijk met 1 ster gehaald, faal.
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Same here.. maar ik denk dat het maatschappelijk beter was geweest al was ik voor Eli gegaan. Maar serieus alle bewijzen wezen richting Hugo. Nu ik bezig ben met de volgende case heb ik echter wel het gevoel dat er nu wat mensen onschuldig zitten opgesloten :emo:[/SPOILER1]
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [SPOILER1]Same. Sowieso is het iemand die die gasten ervoor laat opdraaien, dat moet haast wel met al die gasten die al die dingen in common hebben, zoals schoenmaat, slechte ervaringen met vrouwen etc.

    Ik heb zelf ook voor Eli gekozen, gezien het groene overall en het boottouw. En omdat ie een vieze pedo is natuurlijk!

    En voor de mensen die over de bewijzen lullen: Het overall was duidelijk van Eli. Die had het op een gegeven moment over een groen overall met die letters erop van zijn oude baan bij de scheepsbouw.[/SPOILER1]
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    maaaar... over The Golden Butterfly case waar jullie het over hebben

    [spoiler1]
    ik had ALLE clues en ALLE vragen goed.. maar ik koos voor Hugo.. kreeg ik een 3 sterren rating omdat die baws van je het er niet mee eens was.. ik boos want ik wilde mn 5 sterren, dus ik restart zodat ik die beslissing opnieuw kan nemen. kies voor Eli en huppa 5 star rating omdat die baws het nu wel mee eens was

    [/spoiler1]
     
  18. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je eigenlijk aan die hidden cars? Kan je er ook nog iets mee? Behalve rijden natuurlijk... Achievement?
     
  19. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat bij de 8e of 9e case. Komt dan vanzelf in beeld te staan om de disc te verwisselen.

    En kan je bij een oproep die je krijgt tijdens het rijden, ook iemand gewoon oppakken zonder dat je hem doodschiet?

    Alleen wel apart in het spel dat niemand naar een badge van de politie vraagt als ze bij hun aan de deur staan.
    Ze vragen meteen of ze binnen mogen komen, met alleen de naam en LAPD te noemen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  20. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Disc 3 inmiddels het einde komt in zicht :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina